Gå til innhold

Jeg blir sprø! SPRØ! Helt sant!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke trent på to uker, og nå står jeg foran ennå en uten trening, og nå har jeg bare så sinnsykt mye overskuddsenergi som bare MÅ UT!!!!!!!!

Jadda, det er jo bare en bagatell, tenk på alle sultne barna i afrika.....

Stakkars stakkars samboer, må si jeg får mer og mer respekt for han! :-D

Jaja, måtte bare få litt ut.......

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Piraye

13

• Dorthe

9

• hare1365380455

3

• lonelyP

3

Mrs. Wallace
Skrevet

Du kan få komme hit og vaske & rydde huset. Det krever en del energi, sånn som det ser ut her nå.

*dyrker latskapen*

Skrevet

Du kan få komme hit og vaske & rydde huset. Det krever en del energi, sånn som det ser ut her nå.

*dyrker latskapen*

:-D

Har forsåvidt også dyrka latskapen disse par ukene.......hakke spist så mye godteri siden jul!!!! lurer på om det er lovehandles jeg kjenner antydninger til......?

Skrevet

Hvorfor kan du ikke trene?

skadd og skadd. Betennelse i beina. Det er no dritt! I'm bored! Det er begrenset hvor mye man gidder å studere også bare fordi man må sitte på ræva!!

Skrevet

Kanskje du kan gå til Afrika?

*hjelpsom*

Med vennlig hilsen

Skrevet

Kanskje du kan gå til Afrika?

*hjelpsom*

Med vennlig hilsen

Nei for atte jeg kunne ikke trene fordi jeg skal bevege beina minst mulig. Sånn atte da kan jeg ikke gå til Afrika, så kan jeg ikke gjøre det HELLER! Dette er skikkelig trasig.........

Skrevet

Kan du ikke svømme da?

Det var enkli superlurt!

*tenke* trokke det likevel......blir jo litt risting og styring i beina når jeg svømmer......*sukk*..

Skrevet

skadd og skadd. Betennelse i beina. Det er no dritt! I'm bored! Det er begrenset hvor mye man gidder å studere også bare fordi man må sitte på ræva!!

Trene overkropp på helsestudio-apparater?

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Høres kjipt ut. Mange vil kanskje riste på hodet, men det er klart at trening betyr mye for energi og trivsel.

Hva med mage-/rygg-øvelser på gulvet? Må det bare være kondisjon for at du skal ha utbytte av det?

Uansett: god bedring. Håper du kommer deg fort til hekter igjen.

Skrevet

Det var enkli superlurt!

*tenke* trokke det likevel......blir jo litt risting og styring i beina når jeg svømmer......*sukk*..

Hvis du går til behandling noe sted så ville jeg spørt der om det gikk an. Vannet avlaster jo beina masse da. Også kan du jo svømme med bare armene.

Skrevet

Skjønner deg godt jeg. Har ikke vært ute i frisk luft nesten siden snøen kom og jeg blir også gal snart.

Jeg kjeder meg så jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Ser masse filmer og serier og doler masse.

Ellers så tror jeg kanskje du kunne kjøpt deg manualer og trent overkroppen og magen. Hihi, jeg aner ikke hvordan du ser ut altså, så dette var et tips tatt ut av lufta.

Skrevet

Trene overkropp på helsestudio-apparater?

Joo, vurderte det, har treningsstudiotime en gang i uka med laget mitt, men får jo ikke trene vekter før man har varmet opp da.....Og der kommer beina inn,-igjen-. Men har bare en uke igjen da før jeg skal prøve meg å se om beina holder da!

Skrevet

Hvis du går til behandling noe sted så ville jeg spørt der om det gikk an. Vannet avlaster jo beina masse da. Også kan du jo svømme med bare armene.

JO sant det! Det må jeg huske på neste gang! Nå er det jo bare en uke igjen til jeg skal prøve meg å se om beinet holder. Pleier ikke å svømme til vanlig, har ikke engang peilig på hvor badedrakten min er, så innen jeg har fått orienert meg om hvor nærmeste basseng er og funnet drakten, så er sikkert beina bra igjen!

Går ikke til behandling da, skal lissom bare sitte på rumpa i MINIMUM 2 uker sa legenog ga meg tabeletter som så og si voldtok magen! Men funka gjorde de... Spurte om jeg kunne trene alternativ, men det fikk jeg altså ikke.

Skrevet

Høres kjipt ut. Mange vil kanskje riste på hodet, men det er klart at trening betyr mye for energi og trivsel.

Hva med mage-/rygg-øvelser på gulvet? Må det bare være kondisjon for at du skal ha utbytte av det?

Uansett: god bedring. Håper du kommer deg fort til hekter igjen.

Treninga gir meg overskudd til å takle skolen, megselv og til å være i godt humør. Er helt på halv åtte bare etter to uker! Sitter bare i soffan å spiser godteri, er trøtt, uggen og tidvis SKIKKELIG grinete. Huff huff, som sagt, stooor respekt for samboer ja!

Må desverre slite litt på kondisen ja for at jeg skal kjenne det. Men er bare ei uke igjen da!

Skrevet

Skjønner deg godt jeg. Har ikke vært ute i frisk luft nesten siden snøen kom og jeg blir også gal snart.

Jeg kjeder meg så jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Ser masse filmer og serier og doler masse.

Ellers så tror jeg kanskje du kunne kjøpt deg manualer og trent overkroppen og magen. Hihi, jeg aner ikke hvordan du ser ut altså, så dette var et tips tatt ut av lufta.

Åhhh så trasig ja! Hva som plager deg da siden du også sitter inne på rumpa?

Med mine spagettiarmer så hadde det ikke gjort noe med vekter nei! :-D Har mulighet for treningsstudio en gang i uka så jeg kunne trent overkroppen, men tror jeg hadde blitt kasta på hodet og ræva ut derfra uten å varme opp først! Og da kommer jo beina inn der da!

Men nå er det jo bare en uke igjen til jeg skal teste beina! Legen sa MIN 2 uker, så hadde tenkt å prøve meg etter 2,5, men hovedtrener mente heller at jeg skulle vente til 3 uker. Tror det var fordi han ikke kunne være på trening ved 2,5 uke og han ville være å sjekke at jeg "oppførte" meg ettersom jeg bare dreit i skaden først og trente i 2 mnd med den uten å gidde å gjøre noe med det! Yes I'm BAD! And now I'm paying for it. :-/

Skrevet

Åhhh så trasig ja! Hva som plager deg da siden du også sitter inne på rumpa?

Med mine spagettiarmer så hadde det ikke gjort noe med vekter nei! :-D Har mulighet for treningsstudio en gang i uka så jeg kunne trent overkroppen, men tror jeg hadde blitt kasta på hodet og ræva ut derfra uten å varme opp først! Og da kommer jo beina inn der da!

Men nå er det jo bare en uke igjen til jeg skal teste beina! Legen sa MIN 2 uker, så hadde tenkt å prøve meg etter 2,5, men hovedtrener mente heller at jeg skulle vente til 3 uker. Tror det var fordi han ikke kunne være på trening ved 2,5 uke og han ville være å sjekke at jeg "oppførte" meg ettersom jeg bare dreit i skaden først og trente i 2 mnd med den uten å gidde å gjøre noe med det! Yes I'm BAD! And now I'm paying for it. :-/

Jeg kommer ikke ut fordi snø og rullestol passer usedvanlig dårlig sammen. Jeg kan ta taxi hvis jeg skal noen steder men det er ikke det samme som å kunne gå ut og være ute.

Men nå skal jeg begynne og jobbe på tirsdag så kanskje det blir bedre. Jeg ser i hvert fall flere folk enn jeg gjør hjemme. Men jeg må ta taxi de fem minuttene det tar å komme seg ned til den jobben, sentrum av Oslo er helt uframkommelig.

Jeg vet jeg klager men altså, jeg blir sprø og jeg er så sinna på samferdsel som ikke klarer å ¨måke så jeg kommer fram.

hare1365380455
Skrevet

Jeg kommer ikke ut fordi snø og rullestol passer usedvanlig dårlig sammen. Jeg kan ta taxi hvis jeg skal noen steder men det er ikke det samme som å kunne gå ut og være ute.

Men nå skal jeg begynne og jobbe på tirsdag så kanskje det blir bedre. Jeg ser i hvert fall flere folk enn jeg gjør hjemme. Men jeg må ta taxi de fem minuttene det tar å komme seg ned til den jobben, sentrum av Oslo er helt uframkommelig.

Jeg vet jeg klager men altså, jeg blir sprø og jeg er så sinna på samferdsel som ikke klarer å ¨måke så jeg kommer fram.

*trøster* Snart er nok våren her! (Håper jeg.....)

Skrevet

Sett i forhold til situasjonen din, så synes jeg du har klaga altfor lite her inne.

Jeg tror jeg hadde hatt daglige innlegg om det om det var meg.

Så spennende at du skal ut i jobb igjen, da. Er det lov å spørre hva du skal jobbe med?

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...