Gå til innhold

Jeg blir sprø! SPRØ! Helt sant!

Anbefalte innlegg

Skrevet

JO sant det! Det må jeg huske på neste gang! Nå er det jo bare en uke igjen til jeg skal prøve meg å se om beinet holder. Pleier ikke å svømme til vanlig, har ikke engang peilig på hvor badedrakten min er, så innen jeg har fått orienert meg om hvor nærmeste basseng er og funnet drakten, så er sikkert beina bra igjen!

Går ikke til behandling da, skal lissom bare sitte på rumpa i MINIMUM 2 uker sa legenog ga meg tabeletter som så og si voldtok magen! Men funka gjorde de... Spurte om jeg kunne trene alternativ, men det fikk jeg altså ikke.

Den treningsiveren strakk seg langt gitt ;)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Piraye

13

• Dorthe

9

• hare1365380455

3

• lonelyP

3

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg kommer ikke ut fordi snø og rullestol passer usedvanlig dårlig sammen. Jeg kan ta taxi hvis jeg skal noen steder men det er ikke det samme som å kunne gå ut og være ute.

Men nå skal jeg begynne og jobbe på tirsdag så kanskje det blir bedre. Jeg ser i hvert fall flere folk enn jeg gjør hjemme. Men jeg må ta taxi de fem minuttene det tar å komme seg ned til den jobben, sentrum av Oslo er helt uframkommelig.

Jeg vet jeg klager men altså, jeg blir sprø og jeg er så sinna på samferdsel som ikke klarer å ¨måke så jeg kommer fram.

Det er for dårlig! I lokalavisa her står det om en mann som er isolert i lange perioder fordi kommunen ikke vil pløye en 30 meter lang veg opp til huset hans. Syns det er helt greit at du klager litt jeg.

Skrevet

Den treningsiveren strakk seg langt gitt ;)

hhehe, joa, men så var vel også svømming det eneste i gymmen på skolen jeg pleide å skulke da.

Trivdes ikke så godt i vann gitt, men vet jo at det er en utmerket treningsform.

Skrevet

Jeg kommer ikke ut fordi snø og rullestol passer usedvanlig dårlig sammen. Jeg kan ta taxi hvis jeg skal noen steder men det er ikke det samme som å kunne gå ut og være ute.

Men nå skal jeg begynne og jobbe på tirsdag så kanskje det blir bedre. Jeg ser i hvert fall flere folk enn jeg gjør hjemme. Men jeg må ta taxi de fem minuttene det tar å komme seg ned til den jobben, sentrum av Oslo er helt uframkommelig.

Jeg vet jeg klager men altså, jeg blir sprø og jeg er så sinna på samferdsel som ikke klarer å ¨måke så jeg kommer fram.

Auch da! Som sagt, mine "problemer" er bagateller i forhold til dette!

Synes IKKE du klager. Tror jeg hadde ligget godt over kanten til sprø om jeg hadde blitt fanga hjemme i leiligheta mi på mndsvis! Blir sikkert deilig med ny jobb da! Ha det kjempefint på jobben da! :D

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Treninga gir meg overskudd til å takle skolen, megselv og til å være i godt humør. Er helt på halv åtte bare etter to uker! Sitter bare i soffan å spiser godteri, er trøtt, uggen og tidvis SKIKKELIG grinete. Huff huff, som sagt, stooor respekt for samboer ja!

Må desverre slite litt på kondisen ja for at jeg skal kjenne det. Men er bare ei uke igjen da!

Ja, vil det si at sykmeldingen utløper da? Og du er trygg på at du kan sette i gang da?

Sikkert viktig å ta det piano i starten, så du ikke får nye eller forverrete skader.

Lykke til i hvert fall, føler med deg!

Gjest togli
Skrevet

skadd og skadd. Betennelse i beina. Det er no dritt! I'm bored! Det er begrenset hvor mye man gidder å studere også bare fordi man må sitte på ræva!!

Ok... svømming går kanskje bra?

Skrevet

Ja, vil det si at sykmeldingen utløper da? Og du er trygg på at du kan sette i gang da?

Sikkert viktig å ta det piano i starten, så du ikke får nye eller forverrete skader.

Lykke til i hvert fall, føler med deg!

tjææ....vil si at legen sa minimum 2 uker, noe som snart er gått, så jeg venter litt til siden jeg ikke er helt bra. Hovedtrener min ville jeg skulle vente til minimum 3 uker da, for han er ikke her denna uka. Har på følelsen av at han vil være der å passe på at jeg "oppfører" meg og tar det med ro! Er ikke så flink å ta det med ro da..........

Men må nok ta det med ro i begynnelsen ja, og må lage meg en ny utgiftspost: Tape! :D neida, dette går seg til, måtte bare få ut litt steam!

Skrevet

Ok... svømming går kanskje bra?

Godt mulig godt mulig. Takker for tipset! :D

Skrevet

*trøster* Snart er nok våren her! (Håper jeg.....)

Takk, jeg synes jeg er skikkelig sur her inne for tida, slenger litt dritt både hit og dit.

Skrevet

Sett i forhold til situasjonen din, så synes jeg du har klaga altfor lite her inne.

Jeg tror jeg hadde hatt daglige innlegg om det om det var meg.

Så spennende at du skal ut i jobb igjen, da. Er det lov å spørre hva du skal jobbe med?

Hilsen

Jeg skal jobbe som legesekretær. Det er det jeg har jobbet som før også.

Håper jeg ikke blir helt sprø før jeg starter og det er i morra, heldigvis. Nå har jeg vært nok hjemme.

Skrevet

Håper jeg ikke blir helt sprø før jeg starter og det er i morra, heldigvis. Nå har jeg vært nok hjemme.

Så hyggelig! Ønsker deg lykke til!

Skrevet

Det er for dårlig! I lokalavisa her står det om en mann som er isolert i lange perioder fordi kommunen ikke vil pløye en 30 meter lang veg opp til huset hans. Syns det er helt greit at du klager litt jeg.

Jeg kommer akkurat ut av bakgården og så er det stopp. Men i dag har jeg vært på servicekontoret og klaget over manglende brøyting igjen.

Altså, jeg bor i byen og er vant til å komme dit jeg vil men denne vinteren har jammen meg vært et mareritt uten sidestykke.

hare1365380455
Skrevet

Takk, jeg synes jeg er skikkelig sur her inne for tida, slenger litt dritt både hit og dit.

Bare du ikke sitter der hjemme med sur munn, så! ;)

hare1365380455
Skrevet

Å det blir vel spennende! Lykke til! Rekner med rapport etterpå....:)

Skrevet

Bare du ikke sitter der hjemme med sur munn, så! ;)

Jeg har bare sur munn når jeg er helt alene :o)

Skrevet

Å det blir vel spennende! Lykke til! Rekner med rapport etterpå....:)

Lover :o)

Skrevet

Ja, jeg husker godt at du har fortalt om jobben din tidligere, og jeg skjønner godt at du setter pris på å få jobba nå.

Lykke til! :-)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg kommer akkurat ut av bakgården og så er det stopp. Men i dag har jeg vært på servicekontoret og klaget over manglende brøyting igjen.

Altså, jeg bor i byen og er vant til å komme dit jeg vil men denne vinteren har jammen meg vært et mareritt uten sidestykke.

Bra at våren nærmer seg!

Skrevet

Ja, jeg husker godt at du har fortalt om jobben din tidligere, og jeg skjønner godt at du setter pris på å få jobba nå.

Lykke til! :-)

Jeg hadde det så ok i dag, det var deilig å jobbe igjen.

Men jeg ble litt sliten da ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...