Gå til innhold

Kan man gjøre det?

Anbefalte innlegg

Gjest Hastverk er lastverk
Skrevet

Pga. hastverk klarte jeg å by på feil ting på E-bay. Selger nekter å la meg trekke budet.

Kan jeg opprette en ny konto, be over og så drite i å betale, eller vil det bli oppdaget at budet kommer fra samme person/pc?

Skrevet

Vil du ikke ha samme problemet da?

Nei, for det brukernavnet jeg har bydd med nå er jo registrert på adressen min. Dermed vil jeg ikke kunne by på flere ting fra mitt vanlige brukernavn om jeg bare lar være å betale. Så tenkte å opprette en ny konto med en fiktiv adresse..

Skrevet

Spørsmålet er vel heller om du synes dette er en "grei" måte å gå frem på?

Skrevet

Spørsmålet er vel heller om du synes dette er en "grei" måte å gå frem på?

Egentlig ikke. Gjort en del kjøp der som jeg har angret på, men har alltid betalt.

Nå sitter jeg igjen med noe jeg må betale 500 kr. for fordi jeg trykket feil. Og selger er frekk og ikke samarbeodsvillig i det hele tatt. Så..

Skrevet

Egentlig ikke. Gjort en del kjøp der som jeg har angret på, men har alltid betalt.

Nå sitter jeg igjen med noe jeg må betale 500 kr. for fordi jeg trykket feil. Og selger er frekk og ikke samarbeodsvillig i det hele tatt. Så..

Vel, det er du som har trykket feil, ikke han. Men selvsagt, man kan være litt hyggelig iblant, selv når man selger ting. Men det du tenker på å gjøre er jo rimelig frekt det også da. Man ligger som man reder.

Du kunne jo tilbydd han å dekke evt. kostnader ved å legge det ut for salg igjen?

Skrevet

Hvis man byr feil på ebay, har man et visst tidsrom der man kan trekke tilbake budet. Du må vel regne med å få negativ feedback, men slipper iallefall å betale, ingen kan NEKTE deg å trekke tilbake budet, iallefall ikke hvis du oppdager feilen med èn gang, og det gjør vel de fleste.

Etter å ha bydd, kommer du jo inn på ei side hvor du får se budet ditt og må godkjenne det elnos, hvordan klarte du egentlig å by FEIL? ;)

Snorkfrøken
Skrevet

Synes ikke det er spesielt seriøs måte å ordne opp i egne feil. Da lar du heller vær å betale så får du heller godta negativ feedback.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...