Gå til innhold

Kul i hodet og stiv nakke

Anbefalte innlegg

Gjest Sissilian
Skrevet

For noen dager siden oppdaget jeg en liten kul i bakhodet på venstre siden. Synst dette var litt rart siden jeg ikke kan huske at jeg har slått hode. Har ikke brydd meg så mye med det, men i går fikk jeg veldig vondt i nakken. Det strekker seg på en måte fra kulen, ned nakken og munner ut i skulderen. I tillegg stivner jeg en gang i blandt. Nå i dag har kulen vokst. Diameteren er nå ca 7 cm og den er ømt. Jeg må nå ligge på høyesiden for å ikke plages av den.

Har søkt litt rundt på nettet om hva det kan være, men det nærmeste jeg kommer opp med er hoven lymfekjertel eller fettkul. Noen som kanskje har peiling?

Fortsetter under...

Skrevet

Gå til legen. En 7 cm stor kul + vondt i nakken er god nok grunn til det.

Gjest sissilian
Skrevet

Er du forkjølet? Kanskje det er hovne lymfeknuter?

Nei.. har ikke vært forkjølet i det siste så synst det med hoven lymfekjertel kanskje ikke passer helt. Har tenkt at det mulig kan være en senebetendelse siden jeg har vondt i nakken, men vet ikke helt om det er sener oppi bakhodet...

Skrevet

Nei.. har ikke vært forkjølet i det siste så synst det med hoven lymfekjertel kanskje ikke passer helt. Har tenkt at det mulig kan være en senebetendelse siden jeg har vondt i nakken, men vet ikke helt om det er sener oppi bakhodet...

jeg hadde vært så pisseredd at jeg hadde sitti på legevakta alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...