Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Vi planlegger graviditet etter sommeren. VET at det kan ta tid før det skjer, men da slutter jeg i hvert fall på prevensjon.

Men det som er spørsmålet mitt her, er hvorvidt det er skadelig for fosteret at jeg skal på en rockekonsert i slutten av november? Hvis jeg da er, la meg si 2 mnd. på vei, vil det være skadelig? Altså, dette er et band som spiller hardt! Gleder meg til konserten, men selvsagt aller mest til jeg blir gravid. Burde jeg avstå fra denne konserten? Eller er det ufarlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222363-graviditet-vs-konsert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja, faktisk så gjør den det!

Nærmer seg eksamen og praksis, og plutselig er det sommerferie og enda mer jobbing. Så er det høst, siste skoleår på høyskolen. Ja, tiden den flyr den!

Smart av deg å ha høyskoleutdanning i sekken før du formerer deg! Jeg kom aldri så langt, for jeg fant aldri helt ut av hva jeg skulle bli når jeg ble stor. *host*

Lykke til med eksamener og praksis og konsert - og svangerskapet, når den tid kommer!

Smart av deg å ha høyskoleutdanning i sekken før du formerer deg! Jeg kom aldri så langt, for jeg fant aldri helt ut av hva jeg skulle bli når jeg ble stor. *host*

Lykke til med eksamener og praksis og konsert - og svangerskapet, når den tid kommer!

Tusen takk! Alltid hyggelig med fine svar.

Jeg er fornøyd med valg av utdannelse, og det er meget lærerikt og interessant siden det er masse praksis i tillegg. Men uansett så tror jeg ALLE greier seg, selv om de ikke har så masse skolegang bak seg.

En greier det en vil!

Og er det noe jeg vil, så er det å bli en god mor for våre barn :) Gleder meg til vi skal begynne prøvingen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...