Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i morra og jeg har brukt dagen til å lese.

Men det er som er så merkelig i dette huset er at det nesten virker som min mann får nerver før min eksamen...forklar meg den som kan!!!

Han oppfører seg helt merkelig og det ender nesten alltid opp med at jeg hisser meg opp fordi jeg ikke får ro til å lese og pleie mine egene nerver.

Ja ja nå er det i ilden i morra, skal ikke ha undervisning før neste mandag, men da er jeg ikke her... fordi jeg reiser til Spania på lørdag, ei uke uten unger, mann osv. bare kose meg i sola og pleie kropp og sjel;-)

Gleder meg!!!

kykkeliky1365380960
Skrevet

Kanskje han har prestasjonsangst på dine vegner?

Pålegger seg selv å gjøre sitt ytterste for at du skal greie det og går på nåler overfor seg selv...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...