Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest c-lin
Skrevet

Det er flere før deg som har sendt link til denne, men hva gjør vel det - den er så herlig :-)

Skrevet

Det er flere før deg som har sendt link til denne, men hva gjør vel det - den er så herlig :-)

Har ikke sett den før jeg :)

Snorkfrøken
Skrevet

Takk! En herlig start på dagen. *ler så tårene triller*

Skrevet

Ja, vi har hatt et par linker på den før - og det er helt lov. Og denne er jo bare helt kostelig!

(Til og med TV2-nyhetene (tror jeg det var) viste denne. Og flest mulig _må_ jo bare få oppleve den.)

Skrevet

he-he....kjempeherlig!

Men kanskje ikke like gøy når alle sammen gråter i takt....

:-)

Gjest prust
Skrevet

Kjempefin :-)

Jeg hadde litt motsatt følelse i går, på vei hjem fra skitur med to jenter som HYLGREIN i kor :-(

Gjest Calóni
Skrevet

Linker er det da ingenting i veien med, så lenge det er noe man regner med andre kan ha interesse av? Det er verre med alskens nyhetsartikler som folk legger ut uten å selv kommentere.

Den linken du ga ble forøvrig lagt ut her for noen uker siden også. Men den var herlig å se igjen! :)

Gjest togli
Skrevet

Kjempefin :-)

Jeg hadde litt motsatt følelse i går, på vei hjem fra skitur med to jenter som HYLGREIN i kor :-(

Hehe, det er så tragisk at man ikke kan annet ennå le ;-)

Gjest prust
Skrevet

Hehe, det er så tragisk at man ikke kan annet ennå le ;-)

Hun minste frøys på nhendene fordi hun ikke ville ha votter og ville absolutt holde på en snøklump. Hun andre ville at jeg skulle trekke henne i skistaven, men det klarte jeg ikke når jeg gikk på ski selv og dro hun minste på akebrettet. Hun var sliten og lei og hYYYYYLTE!

Hadde litt sjokolade i lomma, og tenkte først å gi dem. Men så tenkte jeg gjennom alt jeg har lært, bl.a. her på DOL om positiv oppmerksomhet når de gjør noe bra, og å overse det negative.... Så jeg sa at hvis de sluttet å hyle og gikk fint frem til ........, SÅ skulle de få sjoklade! Funket fint det! De stoppet å grine, gikk/satt fint, fikk sjokolade og vi kom oss til bilen på et vis!

Gjest togli
Skrevet

Hun minste frøys på nhendene fordi hun ikke ville ha votter og ville absolutt holde på en snøklump. Hun andre ville at jeg skulle trekke henne i skistaven, men det klarte jeg ikke når jeg gikk på ski selv og dro hun minste på akebrettet. Hun var sliten og lei og hYYYYYLTE!

Hadde litt sjokolade i lomma, og tenkte først å gi dem. Men så tenkte jeg gjennom alt jeg har lært, bl.a. her på DOL om positiv oppmerksomhet når de gjør noe bra, og å overse det negative.... Så jeg sa at hvis de sluttet å hyle og gikk fint frem til ........, SÅ skulle de få sjoklade! Funket fint det! De stoppet å grine, gikk/satt fint, fikk sjokolade og vi kom oss til bilen på et vis!

Hehe, kan minne litt om oss på skitur for et par år siden det ;-)

Da var de to eldste tre og seks år gamle...Nå er det kun femåringen som kan finne på noe sånt. Ettåringen begynner nok snart hun også *skrekk og gru* ;-)

Skrevet

Veldig søte ja, men jeg kunne ikke annet enn å tenke på stemninga i huset når alle fire hyyyyyler med like stor innlevelse ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...