Gjest pittpottnøtt Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Joda,-mannen skal på intervju på ny jobb i dag. Jeg hadde gjort meg ferdig på kjøkkenet da de andre kom opp:Laget ferdig matpakker til han,gutten hans og meg selv.Smurte på frokost til gutten....Vi selv spiser ei blings av matpakken når vi har kommet fram på jobb.Vi pleier å kjøre sammen til jobb. Alt var egentlig som normalt. Utenom at at han skal på intervju da... Gutten ler litt av genseren som faren har på seg.Sier den er litt rar. Jeg selv ordner meg med ytterklær uti gangen.Helt normal "prosedyre". Gutten spør hvordan formen hans er i dag...faren var litt tufs i helga... Ingen svar fra faren! Så tramper faren ned trappa,-kommer så opp igjen. Gutten spør igjen hvordan faren har det.Faren begynner å kjefte på gutten for at han hadde sagt at hadde på seg stygge klær, Jeg spør om han hørte at gutten spør hvordan formen hans er... Så var det gjort! Får beskjed at jeg skal bare dra på egenhånd til jobb.Han drar senere.Sinne! Syns dette var unødvendig av han å overreagere,-men jeg sier lykke til med intervjuet og "krysser fingrene for deg"...før jeg drar for å ta bussen. Syns at han reagerte galt ovenfor sin egen gutt og meg,-men jeg skjønner godt at han er litt på tuppa når han skal på intervju. Men det var ikke noe bra start på dagen! Men jeg sender han masse gode tanker for intervjuet han skal igjennom! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222377-kjempebra-start-p%C3%A5-dagen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
karol Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Kan kanskje tilskrive oppførselen hans som litt stresset ;-) Men uansett.... Hvordan gikk intervjuet? Fikk han roet seg ned? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222377-kjempebra-start-p%C3%A5-dagen/#findComment-1666299 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.