Gå til innhold

bygge hus

Anbefalte innlegg

Gjest block
Skrevet
http://www.blockwatne.no/page_sider.asp?SiId=129 ønsker å bygge hus og har sett på huset brevik hos block watne.Noen som har erfaring med dette huset?skulle gjerne ha byttet om oppe så vi fikk ei loftstue.og at vi har værtfall 3 soverom,hvis ikke mer.noen som har hus fra de? er dere fornøyd? glad for alle svar.
Gjest Mester hus
Skrevet

Bygget i sin tid "Kersti" fra Mesterhus og det er jo ikke så ulikt. Vi var veldig fornøyd med vårt. Sjekk evt. planløsningen i det på 2. etasje. For soverommene sin del så bygget vi en ark på hver side på "baksiden" (badet og det ene soverommet). Det gjør romfølelsen mye bedre. Koster litt, men absolutt verd det. Vi tok også bort mye av "innhugget" i stuen og skjøv overbygget tilsvarende ut slik at stuen/loftstuen ble større. Og sist med ikke minst, vi valgte å tette gulvet i verandaen utenfor loftstuen. Da får du en plasss å sette møbler på verandaen nede. Vi flytta også rundt på første etasjen og fikk et hus vi var meget fornøyd med.

Lykke til

Skrevet

Jeg har ikke denne hustypen fra Block Watne,men jeg har to andre hus derfra.

Men det ene huset har jeg tegnet selv, men det var Block Watne som leverte byggesettet.

Det andre er levert og bygget av dem.

Husene er det ikke noe å utsette på,men de rotet endel når de satte opp det ene huset. Ikke at det gikk utover meg på noen måte, men jeg likte likevel ikke at de rotet.

Skulle jeg ha bygd i dag så tror jeg at jeg hadde valgt Bolig Partner, eller kanskje Mesterhus. Bolig Partner har i alle fall et godt rykte herover, men det kan sikkert variere det også.

Skrevet

Jeg har ikke denne hustypen fra Block Watne,men jeg har to andre hus derfra.

Men det ene huset har jeg tegnet selv, men det var Block Watne som leverte byggesettet.

Det andre er levert og bygget av dem.

Husene er det ikke noe å utsette på,men de rotet endel når de satte opp det ene huset. Ikke at det gikk utover meg på noen måte, men jeg likte likevel ikke at de rotet.

Skulle jeg ha bygd i dag så tror jeg at jeg hadde valgt Bolig Partner, eller kanskje Mesterhus. Bolig Partner har i alle fall et godt rykte herover, men det kan sikkert variere det også.

Kunne i grunn vært litt interessant å vite hvor "herover" er siden BoligPartner har godt rykte. Jeg har BoligPartner hus og "herover" har de/hadde de ikke noe godt rykte... :-)

Skrevet

Kunne i grunn vært litt interessant å vite hvor "herover" er siden BoligPartner har godt rykte. Jeg har BoligPartner hus og "herover" har de/hadde de ikke noe godt rykte... :-)

Tja, kan jo si Hedmark da:-)

Det er jo lokalkontorene det kommer an på. Er det ikke seriøse folk der så nytter det ikke hva hovedkontoret står for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...