Gå til innhold

Kan han ikke bare holde kjeft?

Gjest un_integrert_muslim_som_drikker_og_koser_seg :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/03/13/460523.html

Leste dette innlegget på dagladet.no. Kan ikke denne fyren for faen holde kjeft? Leste de tankene og meningene og de var hårreisende. Derfor var jeg føre var og skrev dette innlegget før blant annet Goliath og CO slipper til hehehehehe

Skjønner ikke denne Krekar at han fyrer opp redsel og hat?

Skrevet

ja ja, var sent ute igjen da :-)

Skrevet

:-)

Var ikke vondt ment altså. Men synes bare at denne Krekar greia er helt på trynet og står for alt det jeg ikke er i nærheten av en gang å tenke på!

Skrevet

Var ikke vondt ment altså. Men synes bare at denne Krekar greia er helt på trynet og står for alt det jeg ikke er i nærheten av en gang å tenke på!

Ikke vondt mottatt heller.

Krekar er jo en tragikomisk figur som det er vanskelig å vite om man skal ta alvorlig eller ei.

Men plasser i sitt "rette miljø" (der han kommer fra), så tror jeg desverre han ville fått mange tilhengere.

Så er det bare å håpe at de moderate muslimske kreftene i Norge vet å sette han og slike som han på plass - ikke minst i pressen.

For dette er ikke noe etniske nordmenn kan gjøre. Dette må gjøres av mennesker som tilhører (eller kommer fra)samme type religion og kultur som Krekar gjør.

Det er den eneste og viktigste måten man kan "berolige" nordmenn flest på.

For hvis moderate muslimer ikke selv tar et oppgjør med (u)kulturen som fremvises av en del mer ekstreme muslimer, så er det lett å tolke det negativt.

Man må jo da anta at det ikke skjer fordi man enten er enige innerst inne, eller ikke tør - hvilket igjen sier noe om den styrken som i så fall ligger som et sterkt fundament hos fundamentalistene. Hvilket igjen er en god grunn til bekymring......

Skrevet

mener du han skal holde kjeft - fordi det er hemmelig at dere alle mener det samme, eller at han skal holde kjeft fordi han er en fundamentalist? :-)

Jeg syns ikke de skal holde kjeft - vi skal vite hvor vi har folk.

Skrevet

mener du han skal holde kjeft - fordi det er hemmelig at dere alle mener det samme, eller at han skal holde kjeft fordi han er en fundamentalist? :-)

Jeg syns ikke de skal holde kjeft - vi skal vite hvor vi har folk.

Mener at han bør holde kjeft fordi det han sier gjør at mange nordmenn tror at alle muslimer mener det samme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...