Gå til innhold

jeg elsker han, men

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest putti plotti plutt

Du nevner lenger ned hvilke negative egenskaper han har.

Hvilke positive egenskaper har han, da, som gjør at du elsker ham?

Hva var det du falt for?

positive: han er veldig huslig av seg; gjør ganske mye husarbeid, han er ekstremt snill og god, han har et utrolig vakkert ansikt, han er alltid villig til å jobbe med ting som må jobbes med, mye humour og latter, ærlig og trofast.

Gjest til deg

positive: han er veldig huslig av seg; gjør ganske mye husarbeid, han er ekstremt snill og god, han har et utrolig vakkert ansikt, han er alltid villig til å jobbe med ting som må jobbes med, mye humour og latter, ærlig og trofast.

du må jobbe med deg selv. Fokuser på det positive, snu deg vekk fra det negative.

Gjest Mom33

Da må du vurdere om de gode sidene i sum "slår" de dårlige sidene.

Det finnes ingen mennesker med bare positive egenskaper. Du kan lete til du dør, men de finnes ikke.

Er de gode sidene til kjæresten din viktigere enn de dårlige sidene, så velger du livet med ham. Men hvis du synes summen av de negative sidene er høyere enn summen av de positive, er det ingen grunn til å fortsette samlivet. Du kan ikke forandre en person, det kan man bare gjøre selv, og bare om man virkelig vil.

Lykke til!

Gjest putti plotti plutt

Kanskje det rett og slett er så enkelt at dere ikke passer sammen?

Ja vi passer ikke sammen. Det sier vi stadig vekk til hverandre, "vi er så ulike".

Så det er vi klar over.

Til tross for at vi er så ulike og ikke passer sammen, så elsker vi hverandre.

Hvor urettferdig skal det egentlig bli da?

Kanskje jeg finner en mann som jeg passer bedre med, men som jeg ikke vil elske på samme måte som han jeg elsker nå. Hva da?

Om vi går fra hverandre, så kan jeg jo ende opp med å angre på dette resten av livet mitt :(

Annonse

Ja vi passer ikke sammen. Det sier vi stadig vekk til hverandre, "vi er så ulike".

Så det er vi klar over.

Til tross for at vi er så ulike og ikke passer sammen, så elsker vi hverandre.

Hvor urettferdig skal det egentlig bli da?

Kanskje jeg finner en mann som jeg passer bedre med, men som jeg ikke vil elske på samme måte som han jeg elsker nå. Hva da?

Om vi går fra hverandre, så kan jeg jo ende opp med å angre på dette resten av livet mitt :(

Det kan jeg love deg - du vil elske en ny kjæreste minst like høyt. Og antakelig vil du velge "smartere" neste gang, fordi du nå er mer obs på hva du ønsker deg.

Gjest putti plotti plutt

Det kan jeg love deg - du vil elske en ny kjæreste minst like høyt. Og antakelig vil du velge "smartere" neste gang, fordi du nå er mer obs på hva du ønsker deg.

Men jeg vil jo ikke ha en annen.

jeg vil ha HAN! til tross for alt det negative...

Gjest Trainis

savner litt "han får meg til å føle meg trgg, bra, pen, vakker. Jeg trives sammen med han. " osv..... har man ikke de pos egenskapene litt innimellom, har jeg litt prob med å skjønne vitsen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...