Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• Klara Q

9

• Goliath

2

• nilia

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke sykt
Skrevet

Her viser vi stor forståelse for kulturforskjeller, ja...

Skrevet

Her viser vi stor forståelse for kulturforskjeller, ja...

men i jøss -klart det er sykt at et barn tror det er en gud og sitter under et tre i 10 måneder???

jeg har intet ønske om å "forstå" slikt.

Gjest Morsk
Skrevet

Enig. Han burde heller gått på skolen og løpt etter jentene i den alderen der..

Skrevet

Enig. Han burde heller gått på skolen og løpt etter jentene i den alderen der..

Det er kanskje det han har gjort.....:D

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ingen kan leve i 10 måneder uten mat og drikke.

Denne historien tror jeg ikke noe på.

Gjest Morsk
Skrevet

Det er kanskje det han har gjort.....:D

He he. vi har løst gåten.

Gjest ikke sykt...
Skrevet

men i jøss -klart det er sykt at et barn tror det er en gud og sitter under et tre i 10 måneder???

jeg har intet ønske om å "forstå" slikt.

da forstår jeg bedre hvorfor du og mannen din lever sammen

du har ikke engang lest artikkelen riktig. gutten selv sier ikke at han er en gud.

skal alle 15-åringer i hele verden nødvendigvis være slik 15-åringer i norge er?

Skrevet

Han kan jo ha spist? stod det noe om det?

Skrevet

du har ikke engang lest artikkelen riktig. gutten selv sier ikke at han er en gud.

skal alle 15-åringer i hele verden nødvendigvis være slik 15-åringer i norge er?

Så deilig å vite at du forstår at vi lever sammen - trengte din velsignelse....

Høres ut som en smarting du :)

Selvsagt ønsker jeg at alle 15-åringer skal få det godt.

Skrevet

yepp, det står:

"Ifølge landsbyens innbyggere skal han ha vært i dyp meditasjon uten å ha spist eller drukket i det hele tatt. Han skal heller ikke ha vært på do de siste seks månedene.

"

Skrevet

Han har vel enten stukket av fordi han gikk lei.

Eller så har han strøket med av mangel på næring etc, og så har prestene funnet det best å hjemme liket - for det tar seg vel ikke ut at en reinkarnasjon av noe guddomelig stryker med av slike årsaker......

Skrevet

jaggu stod det det: "Ifølge landsbyens innbyggere skal han ha vært i dyp meditasjon uten å ha spist eller drukket i det hele tatt. Han skal heller ikke ha vært på do de siste seks månedene."

Nei - tror ikke på dette jeg heller.

Skrevet

Nei - du har helt rett.

Vi bør alle sammen vise forståelse for at noen barn sikkert synes det er ok å sitte under et tre i 10 måneder i strekk......

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det står at han ikke har spist eller drukket på 10 måneder, og at han ikke har vært på do på 6 måneder.

Du må ikke tro på alt du leser;o)

Skrevet

yepp, det står:

"Ifølge landsbyens innbyggere skal han ha vært i dyp meditasjon uten å ha spist eller drukket i det hele tatt. Han skal heller ikke ha vært på do de siste seks månedene.

"

ja- så det :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

jaggu stod det det: "Ifølge landsbyens innbyggere skal han ha vært i dyp meditasjon uten å ha spist eller drukket i det hele tatt. Han skal heller ikke ha vært på do de siste seks månedene."

Nei - tror ikke på dette jeg heller.

:)

Skrevet

"gutten selv sier ikke at han er en gud"

Nei, han sier visst at han "bare" er en mindre guddommelig sjel. :)

Selv Jesus - som på mange måter var Gud sjøl - spiste og drakk og gjorde nytte for seg. Han snekret jo litt - i tillegg til at han tryllet frem fisk og vin, frelse og helbred! *respect*

Gjest ìkke sykt...
Skrevet

"gutten selv sier ikke at han er en gud"

Nei, han sier visst at han "bare" er en mindre guddommelig sjel. :)

Selv Jesus - som på mange måter var Gud sjøl - spiste og drakk og gjorde nytte for seg. Han snekret jo litt - i tillegg til at han tryllet frem fisk og vin, frelse og helbred! *respect*

Så du respekterer ikke dem du forstår?

Skrevet

Så du respekterer ikke dem du forstår?

"Så du respekterer ikke dem du forstår?"

Visst respekter jeg dem jeg forstår. Jeg respekterer også dem jeg ikke forstår. Jeg respekterer alt som ikke er til skade for noen, jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...