Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Så du respekterer ikke dem du forstår?"

Visst respekter jeg dem jeg forstår. Jeg respekterer også dem jeg ikke forstår. Jeg respekterer alt som ikke er til skade for noen, jeg!

jeg respekterer folkene - men ikke religionene som gjør sånt med barn.

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• Klara Q

9

• Goliath

2

• nilia

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

jeg respekterer folkene - men ikke religionene som gjør sånt med barn.

Nettopp. Så sant det ikke er til skade for noen må de gjøre hva de vil for meg. Men å parkere en gutt under et tre, med mat- drikke- og do-nekt i ti måneder, høres faaaali ut!

Gjest ikke sykt...
Skrevet

Nettopp. Så sant det ikke er til skade for noen må de gjøre hva de vil for meg. Men å parkere en gutt under et tre, med mat- drikke- og do-nekt i ti måneder, høres faaaali ut!

Hvor står det at han er parkert der...?

Kjenner du til flere slike tilfeller hvor mediasjon forekommer i - for oss - uvanlige former?

Skrevet

Hvor står det at han er parkert der...?

Kjenner du til flere slike tilfeller hvor mediasjon forekommer i - for oss - uvanlige former?

Han var jo parkert - enten det var etter eget eller andres ønske.

Jeg vet i grunnen fint lite om meditasjon - og det kan godt hende at å meditere på fastende mage i ti måneder er kjempesunt! Kanskje vi alle skulle satt oss under et tre og meditert frem til jul?

Jeg må få lov til å ytre at jeg synes det høres farlig ut, med den erfaring og kunnskap jeg selv har om ernæring. Og en viss skepsis skal man alltid unne seg - noe annet ville vært idiotisk.

Gjest ikke sykt...
Skrevet

Han var jo parkert - enten det var etter eget eller andres ønske.

Jeg vet i grunnen fint lite om meditasjon - og det kan godt hende at å meditere på fastende mage i ti måneder er kjempesunt! Kanskje vi alle skulle satt oss under et tre og meditert frem til jul?

Jeg må få lov til å ytre at jeg synes det høres farlig ut, med den erfaring og kunnskap jeg selv har om ernæring. Og en viss skepsis skal man alltid unne seg - noe annet ville vært idiotisk.

Tror du prøver å ro deg bort ved å skrive at han selv hadde parkert seg der. Men fair enough. Hvem har vel ikke prøvd å ro når man er på tynn grunn?

Hva angår mat så er det vel nærliggende å tro at han har fått det i løpet av natta? Husk også at det er VG som er produsent av denne artikkelen.

Å prøve å trekke en parallell til at vi skal gjøre det samme, blir meningsløs, men fair enough. Hvem har vel ikke kommet med meningsløse argumenter, av mangel på noen som gir mening?

Råd til deg: Øk kunnskapsnivået ditt før du slakter ting du ikke har greie på.

Skrevet

Tror du prøver å ro deg bort ved å skrive at han selv hadde parkert seg der. Men fair enough. Hvem har vel ikke prøvd å ro når man er på tynn grunn?

Hva angår mat så er det vel nærliggende å tro at han har fått det i løpet av natta? Husk også at det er VG som er produsent av denne artikkelen.

Å prøve å trekke en parallell til at vi skal gjøre det samme, blir meningsløs, men fair enough. Hvem har vel ikke kommet med meningsløse argumenter, av mangel på noen som gir mening?

Slakte? Hehe, nå må du roe deg ned litt.

Og si meg - hvorfor i all verden skulle han ha spist om natten? For å opprettholde en illusjon om at han faktisk ikke inntok verken fast eller flytende?

Synes forøvrig ikke du imponerer med kunnskapsnivået ditt, du heller.

Gjest ikke sykt...
Skrevet

Slakte? Hehe, nå må du roe deg ned litt.

Og si meg - hvorfor i all verden skulle han ha spist om natten? For å opprettholde en illusjon om at han faktisk ikke inntok verken fast eller flytende?

Synes forøvrig ikke du imponerer med kunnskapsnivået ditt, du heller.

Til spørsmål to: Ja.

Skrevet

Det er vel de steinalderregligionene som bør skaffe seg mer kunnskap.

Gjest Diselle
Skrevet

Og ellers har du det bare bra?

Skrevet

Du må ikke irritere munken...:)

Gjest ikke sykt...
Skrevet

"hjelp";-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg får virkelig håpe han har klart å rømme!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg tror de må ha tatt feil av måneder og dager.. 10 mnd uten mat?? No way ;o)

Ørkenvandreren
Skrevet

Jeg kan også sitte stille veldig lenge uten å gjøre noe. Jeg blir faktisk flinkere og flinkere til det. ;-)

Gjest mirakel*2
Skrevet

Det står at han ikke har spist eller drukket på 10 måneder, og at han ikke har vært på do på 6 måneder.

Du må ikke tro på alt du leser;o)

hehe, og så fikk han et lerret ned om natten så ingen så han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...