Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Thanku
Skrevet

I kveld får jeg besøk av en bekjent, som skal være overnattingsgjest til i morgen.

Tenkte at jeg kunne lage noe god kvelds til ham, og derfor lurer jeg på om det er noen som har noen gode tips?:)

Ørkenvandreren
Skrevet

Noe godt til kvelds?

Tja, hva med en runde i sengehalmen?

Det setter han sikkert mer pris på enn ethvert måltid du måtte være istand til å kreere... :-)

Skrevet

Noe godt til kvelds?

Det setter han sikkert mer pris på enn ethvert måltid du måtte være istand til å kreere... :-)

Man har sg vel ikke med alle bekjente som stikker innom? - jeg skal ikke overnatte hos deg - når du er hjemme vaffal!

Skrevet

omelett - pai - pizza - salat - ost - varme smørbrød - landgang etc.etc. Mulighetene er manger! :)

Ørkenvandreren
Skrevet

Man har sg vel ikke med alle bekjente som stikker innom? - jeg skal ikke overnatte hos deg - når du er hjemme vaffal!

Du vet, jeg har rundet 40 og er dermed pr definisjon blitt en "gammal gris"... *s*

Gjest karma police
Skrevet

Noe godt til kvelds?

Dustesvar.

Du bidrar bare til å forsterke enkeltes inntrykk av at menn bare tenker på én ting.

Gjest Thanku
Skrevet

Du vet, jeg har rundet 40 og er dermed pr definisjon blitt en "gammal gris"... *s*

Hehe, er det mulig?? Dette er typen til en venninne. Og samboeren min er hjemme også..hehe..

Takk til FLISA som gadd å ramse opp noe seriøst;)

Gjest Mom33
Skrevet

Jeg ville nok ha disket opp med goood kveldsmat, jeg da, hvis han kommer etter middagstid.

Varme rundstykker, eggerøre, skinke, tomater, oster, te - mmmm...

Skrevet

Lasagne, gryterett (begge rettene kan du ha loff og salat til), spaghetti m/kjøttdeig i spaghettisaus (eventuelt kjøp et glass med dolmio-saus), hjemmelaget pizza...namnam, nå ble jeg sulten selv :D

Gjest Thanku
Skrevet

Jeg ville nok ha disket opp med goood kveldsmat, jeg da, hvis han kommer etter middagstid.

Varme rundstykker, eggerøre, skinke, tomater, oster, te - mmmm...

Tusen takk for gode tips:)

Han kommer i 20 tiden, så blir vel noe litt lett..

Skal på butikken etterpå og kjøpe rundstykker, egg, og godt pålegg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...