Gå til innhold

Ønsker et barn til

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For sent på hvilken måte da? Du har redusert sjanse for å bli gravid og økt risiko for spontanabort. Men det er statistikk - det er bare å prøve, men det er nok lurt å ikke gjøre det til verdens undergang om du må nøye deg med de to du har. Det hender jo også langt yngre kvinner.

Du vet hva du går til, så jeg synes ikke det er for sent med tanke på at du skal føde og ha en baby når du er i den alderen. Det er ikke så uvanlig å få barn når man er i 40-årene lenger.

Jeg fikk barn nr. to noen dager før min egen 40-årsdag. Foreløpig har det ikke vært noe problem. Han vil nok synes jeg er et fossil når han blir tenåring, men det tror jeg ikke har noe med foreldrenes faktiske alder å gjøre :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...