kaffepiken Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Jeg skjønner jo faktisk også at det ikke er så lett med en hylgrinende unge på tur. Men foreldrene så ut til å kose seg og ha det helt fint. De hadde et utmerket filter for hyling, så det ut til... Det så ikke engang ut til at de forsøkte noe som helst for å roe barnet, snarere tvert imot, bare la det ligge der og hyle, uten å trøste, avlede, gjøre noe morsomt, utligne trykk med fx flaske, hva som helst... Uff, sånt er jo vondt å se på! Stakkars unge! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Noen foreldre syns det er stas at ungen deres stjeler all oppmerksomhet. Ille... Akkurat en toåring som danser og klapper når barnekoret synger, tror jeg ikke noen syntes var forstyrrende. Tror til og med DU hadde blitt sjarmert :-) Men under talen ble det for mye - og som jeg sa - tok jeg henne ut. Og det var ikke snakk om grining her. Griner ungene, tar jeg dem med ut. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Akkurat en toåring som danser og klapper når barnekoret synger, tror jeg ikke noen syntes var forstyrrende. Tror til og med DU hadde blitt sjarmert :-) Men under talen ble det for mye - og som jeg sa - tok jeg henne ut. Og det var ikke snakk om grining her. Griner ungene, tar jeg dem med ut. Nei jeg ville garantert blitt skikkelig irritert over den ungen som stjeler showet fra andre unger som har øvd og øvd og øvd før fremførelsen. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Nei jeg ville garantert blitt skikkelig irritert over den ungen som stjeler showet fra andre unger som har øvd og øvd og øvd før fremførelsen. Javel. Skal ha deg i tankene neste gang vi er i kirka - og prøve å ta litt mer hensyn. God natt! 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Javel. Skal ha deg i tankene neste gang vi er i kirka - og prøve å ta litt mer hensyn. God natt! Felått!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.