Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest modific
Skrevet

Nå har vi bodd her i snart to år, og har ennå ikke fått laget et dørskilt.

Finner aldri noen jeg liker, har ikke lyst på et rosemalt eller med troll på liksom.

Noen forslag om hvor jeg kan finne noen fine? Gjerne på nett eller i noen kjedebutikker. (Bor ikke i Oslo)

Kunne tenke meg et stilrent og nøytralt, hvis det finnes...

Gjest prust
Skrevet

Skjønner de godt, jeg! Vi har vært gift i snart tolv år, og har fremdeles ikke dørskilt! Har bodd på samme sted i over åtte år.

Finner aldri noe jeg liker GODT NOK!

Gjest modific
Skrevet

Der var det mere min smak ja.. Litt dyrt, eller det koster kanskje såpass.

Vet du hvordan det blir med toll og slikt fra danmark? Har du bestillt fra de så du vet hvordan de sender det?

Bestiller kanskje derfra jeg:-)

Gjest modific
Skrevet

Skjønner de godt, jeg! Vi har vært gift i snart tolv år, og har fremdeles ikke dørskilt! Har bodd på samme sted i over åtte år.

Finner aldri noe jeg liker GODT NOK!

Nei, det er liksom det. Mye som er greit nok, men ikke helt bra liksom. Så nå vil jeg ha noe jeg liker!

Gjest nosigns
Skrevet

I mange Jerniabutikker og byggmarkeder har de et utvalg av dør- og postkasseskilt du kan velge blant. Noen av dem ville jeg kalle enkel og stilrene. Men smak og behag! Du får kontakte en kunstsmie hvis du ikke finner noe.

Gjest modific
Skrevet
Gjest modific
Skrevet

I mange Jerniabutikker og byggmarkeder har de et utvalg av dør- og postkasseskilt du kan velge blant. Noen av dem ville jeg kalle enkel og stilrene. Men smak og behag! Du får kontakte en kunstsmie hvis du ikke finner noe.

Skal på byggmakker etterpå. så får se der igjen. Men de blir somregel ok, men ikke helt hva jeg ønsker...

¤ Skara ¤
Skrevet

Der var det mere min smak ja.. Litt dyrt, eller det koster kanskje såpass.

Vet du hvordan det blir med toll og slikt fra danmark? Har du bestillt fra de så du vet hvordan de sender det?

Bestiller kanskje derfra jeg:-)

Har ikke bestilt derfra så kan ikke gi deg noe svar på det.

Naboene har noen som ligner syns de er veldig fine, men smak og behag der også:))))

Gjest soldier
Skrevet

Hmm, ikke helt min smak. Det er greit nok, men ikke helt hva jeg leter etter. Men kankje på den siste linken der. Den var ikke så ille...

Der var det fine nøkleringer iallefall..

Cezalion har tatt seg bryet med å lete opp, og legge ut, 7 (sju) linker, men får ikke et takk engang...

Gjest Diselle
Skrevet

Cezalion har tatt seg bryet med å lete opp, og legge ut, 7 (sju) linker, men får ikke et takk engang...

Enig. 'Neeeh, ikke helt min smak'. Snakk om å være utakknemlig.

¤ Skara ¤
Skrevet

Holder med en link vet du vel:))))))

*flaks*

tror jeg skal levere exstra i morgen hi hi

Gjest Cezalion
Skrevet

Enig. 'Neeeh, ikke helt min smak'. Snakk om å være utakknemlig.

Heh, jeg overlever. :)

Skrevet

Jeg har dørskilt laget av en doler jeg. Ikke helt din stil regner jeg med men i hvert fall spesielt og koselig og akkurat slik jeg ønsket meg.

Gjest Blondetopp
Skrevet

Der de lager reklameskilt, kan de også lage dørskilt. Stilig med frostet glass + klar skrift + en blomst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...