Gå til innhold

Tips til vær-god-mot-carma-kveld? :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo skal til søvnregistrering og skal sove på Omnia-klinikken i natt, så jeg tenkte jeg skulle benytte anledningen til å pleie min gravide kropp og sjel og skjemme meg selv litt bort i kveld :-)

Jeg kunne nesten drept for et badekar, tror jeg - men det har jeg altså ikke :-p Får nøye meg med en lang, varm dusj.

Ellers har jeg planer om å rote frem fotbad-massasje-saken som jeg fikk til jul for noen år siden, slurpe litt deilig te med honning i, lage en fruktsalat og plukke frem noen gode filmer fra hylla.

Andre tips for en alene-kose-kveld?

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• carma

12

• ShitDiddelyDo

4

• Gemini

3

• frosken

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest onani onana osv
Skrevet

ta deg en runde med durer'n.. eller finn på no sjøl

Skrevet

ta deg en runde med durer'n.. eller finn på no sjøl

Ja, nå var du virkelig festlig! *knis*

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Etter at jeg hadde lest det første avsnittet, var jeg helt klar for å anbefale deg et varmt bad med noe hyggelig lesestoff og noe godt å drikke på kanten.

Men det går jo ikke. Hadde jeg visst at du bodde nær meg, så skulle du fått låne badekaret mitt!

Skrevet

Etter at jeg hadde lest det første avsnittet, var jeg helt klar for å anbefale deg et varmt bad med noe hyggelig lesestoff og noe godt å drikke på kanten.

Men det går jo ikke. Hadde jeg visst at du bodde nær meg, så skulle du fått låne badekaret mitt!

Hehe, snill du er ;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hehe, snill du er ;-)

Ja, jeg er faktisk så snill, det er ikke bare skryt.

Badekaret mitt har vært bortlånt til venninner før, så det er fullt mulig :-)

Skrevet

Ja, jeg er faktisk så snill, det er ikke bare skryt.

Badekaret mitt har vært bortlånt til venninner før, så det er fullt mulig :-)

:-D

Jeg bestilte en hotellweekend i Gøteborg i går og passet på å huke av for rom med badekar i alle fall!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

:-D

Jeg bestilte en hotellweekend i Gøteborg i går og passet på å huke av for rom med badekar i alle fall!

Da må du nyte Gøteborg oppholdet :-)

Du har ikke noen gode naboer du kan appelere til da?

Selv er jeg veldig glad i å slappe av i badekar, derfor er jeg så rask til å anbefale det også...

Skrevet

Da må du nyte Gøteborg oppholdet :-)

Du har ikke noen gode naboer du kan appelere til da?

Selv er jeg veldig glad i å slappe av i badekar, derfor er jeg så rask til å anbefale det også...

Jeg er litt sånn sær og privat av meg, så jeg tror ikke jeg hadde klart å slappe av og kose meg så veldig i naboens badekar, hehe :-p

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg er litt sånn sær og privat av meg, så jeg tror ikke jeg hadde klart å slappe av og kose meg så veldig i naboens badekar, hehe :-p

Da hadde det nok ikke hjulpet å vise deg inn på mitt nyvaskede bad, sagt "Bare kos deg her så lenge du vil. Glem oss, vi bruker det andre toalettet" heller.

Men tenk så koselig: Etter at barna var lagt, så kunne du ha kommet tassende ned på stuen til meg. Jeg ville ha servert deg varm te og kjeks, og vi kunne ha sladret om dolere.

Mannen min er nemlig borte i kveld, så det hadde passet helt ypperlig !

Skrevet

Da hadde det nok ikke hjulpet å vise deg inn på mitt nyvaskede bad, sagt "Bare kos deg her så lenge du vil. Glem oss, vi bruker det andre toalettet" heller.

Men tenk så koselig: Etter at barna var lagt, så kunne du ha kommet tassende ned på stuen til meg. Jeg ville ha servert deg varm te og kjeks, og vi kunne ha sladret om dolere.

Hvor langt unna bor du? ;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hvor langt unna bor du? ;-)

:-)

Jeg bor på Østlandet. Du da?

Skrevet

*sukk*

Det høres slettes ikke ille ut når du fremstiller det på den måten, hehe ;-p

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

*sukk*

Det høres slettes ikke ille ut når du fremstiller det på den måten, hehe ;-p

Skrevet

Jeg bor på Østlandet. Du da?

Østlandet her også. Nedre Buskerud.

Angrer bittert på at jeg ikke insisterte på badekar når vi bygget hus. Skal få badekar når bad nr 2 en gang blir laget da (foreløpig står det der som et tomt rom...)

*sukk*

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Østlandet her også. Nedre Buskerud.

Angrer bittert på at jeg ikke insisterte på badekar når vi bygget hus. Skal få badekar når bad nr 2 en gang blir laget da (foreløpig står det der som et tomt rom...)

*sukk*

Nedre Buskerud er ikke håpløst langt unna :-)

Badekar var jeg veldig klar på at jeg ville ha. Jeg sørget også for at det skulle være godt leselys der. Det har jeg hatt utrolig mye glede av :-)

Badekaret mitt er ikke av de minste heller, så jeg slipper å ligge med bøyde knær selv om jeg har vann opp til halsen.

Skrevet

Nedre Buskerud er ikke håpløst langt unna :-)

Badekar var jeg veldig klar på at jeg ville ha. Jeg sørget også for at det skulle være godt leselys der. Det har jeg hatt utrolig mye glede av :-)

Badekaret mitt er ikke av de minste heller, så jeg slipper å ligge med bøyde knær selv om jeg har vann opp til halsen.

Ikke no' misunnelig i det hele tatt, jeg...

(Men mest av alt ergelig på meg selv, som ikke sto på litt mer for det der badekaret...)

Får håpe jeg vinner i lotto snart, så vi kan få kommet i gang med luksusbadet vårt, rett ved siden av soverommet... :-)

hare1365380455
Skrevet

Jeg har ikke flere tips, for du hadde nok av idéer selv..;) Så du får ha en fin kveld!

Skrevet

Jeg har ikke flere tips, for du hadde nok av idéer selv..;) Så du får ha en fin kveld!

Takk :-)

Og takk for koselig besøk i gjesteboka! :-D

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ikke no' misunnelig i det hele tatt, jeg...

(Men mest av alt ergelig på meg selv, som ikke sto på litt mer for det der badekaret...)

Får håpe jeg vinner i lotto snart, så vi kan få kommet i gang med luksusbadet vårt, rett ved siden av soverommet... :-)

Ikke for å vri rundt kniven eller noe, men badet mitt er naturligvis rett ved siden av soverommet ;-)

Lykke til med tippingen. Jeg har så smått planlagt å begynne å tippe jeg også. Men det er for å få råd til drømmereisen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...