Gå til innhold

Tips til vær-god-mot-carma-kveld? :-D

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Takk :-)

Og takk for koselig besøk i gjesteboka! :-D

Jeg måtte innom en tur for å se hvordan det gikk! Koselig å lese der. :)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• carma

12

• ShitDiddelyDo

4

• Gemini

3

• frosken

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg måtte innom en tur for å se hvordan det gikk! Koselig å lese der. :)

Koselig å høre ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Criminal Minds på Tv2!

Den anbefalingen der er ikke å være snill mot henne. :)

Skrevet

Criminal Minds på Tv2!

Hehe.. njæh, det var ikke midt i blinken for meg, men takk for tipset ;-p

Skrevet

Den anbefalingen der er ikke å være snill mot henne. :)

Det er jo ukas tv-høydepunkt jo!?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Er det avsluttende episoder slik at man kan hoppe rett inn i serien, eller må man ha fulgt med for å ha glede av det?

Skrevet

Apropos carma, hva skjedde i gårsdagens episode av "My name is Earl"? Jeg sovnet etter 5 minutter.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det sier i så fall alt om hva slags søpleserier som vises på vanlig tv.

Har man sett noen skikkelig politi-/fbi-serier, skal det godt gjøres å nyte det møler der. Selv skuespillerne er langt verre enn middels.

Jeg ville heller sjekket ut The Shield og The Wire hvis du liker artige politiserier. Selv for lengst utdaterte NYPD-Blue holder langt høyere standard enn Criminal Minds.

Men siden jeg sitter på jobb i kveld er det godt mulig jeg ser på med et halvt øye, og irriterer meg over hvor dårlig det er. :)

Skrevet

Apropos carma, hva skjedde i gårsdagens episode av "My name is Earl"? Jeg sovnet etter 5 minutter.

Uhm... burde jeg vite det? :-) Jeg har ikke sett det, jeg.

Skrevet

Uhm... burde jeg vite det? :-) Jeg har ikke sett det, jeg.

Det er mye snakk om carma i den serien (eller kanskje det er karma med k). Nicket ditt fikk meg til å tenke på det.

Skrevet

Er det avsluttende episoder slik at man kan hoppe rett inn i serien, eller må man ha fulgt med for å ha glede av det?

Avsluttende episoder.

Skrevet

Det sier i så fall alt om hva slags søpleserier som vises på vanlig tv.

Har man sett noen skikkelig politi-/fbi-serier, skal det godt gjøres å nyte det møler der. Selv skuespillerne er langt verre enn middels.

Jeg ville heller sjekket ut The Shield og The Wire hvis du liker artige politiserier. Selv for lengst utdaterte NYPD-Blue holder langt høyere standard enn Criminal Minds.

Men siden jeg sitter på jobb i kveld er det godt mulig jeg ser på med et halvt øye, og irriterer meg over hvor dårlig det er. :)

Det verste med serien er at det samme skjer i hver episode. Og at de _alltid_ må skynde seg å finne morderen/kidnapperen for å redde offeret helt på slutten. Arrrgh!

Og den idiotiske unggutten som liksom skal være geni og vite "alt". Han har ennå ikke sagt noe jeg ikke vet.

Jeg blir sint av den serien der ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det verste med serien er at det samme skjer i hver episode. Og at de _alltid_ må skynde seg å finne morderen/kidnapperen for å redde offeret helt på slutten. Arrrgh!

Og den idiotiske unggutten som liksom skal være geni og vite "alt". Han har ennå ikke sagt noe jeg ikke vet.

Jeg blir sint av den serien der ;)

Enig. Den er latterlig banal.

Og han erfarne sjefsetterforskeren som alle ser opp til irriterer meg grønn. En forferdelig skuespiller.

Det irriterer meg også at drevne fbi-agenter er vakre damer i slutten av 20-åra.

Da har jeg ikke engang nevnt disse stadige tilbakeblikkene eller hva det nå er, gjerne med han sjefsetterforskeren i fokus, og hvor utrolig seriøst serien tar seg selv.

Nei, skaperen av denne serien har gjort absolutt alt feil. Utrolig at det er mulig å lage noe så dårlig i år 2006, mens andre serier har tatt både handling, skuespill og effekter til filmnivå.

Gjest Mom33
Skrevet

Enig. Den er latterlig banal.

Og han erfarne sjefsetterforskeren som alle ser opp til irriterer meg grønn. En forferdelig skuespiller.

Det irriterer meg også at drevne fbi-agenter er vakre damer i slutten av 20-åra.

Da har jeg ikke engang nevnt disse stadige tilbakeblikkene eller hva det nå er, gjerne med han sjefsetterforskeren i fokus, og hvor utrolig seriøst serien tar seg selv.

Nei, skaperen av denne serien har gjort absolutt alt feil. Utrolig at det er mulig å lage noe så dårlig i år 2006, mens andre serier har tatt både handling, skuespill og effekter til filmnivå.

Sukk, nå har du ødelagt den serien for meg! Og jeg har ikke så mange kanaler at jeg kan velge det bort heller...

Søren òg, jeg synes det var helt grei underholdning, jeg, helt til nå.

Håper jeg glemmer denne tråden til neste mandag...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hva endte du opp med for å være snill mot carma i går?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Avsluttende episoder.

Jeg prøvde å se programmet, men fant ut halveis i det at det ikke var etter min smak. Det var spesielt kameravinklingen og den "uskarpe" filmingen som irriterte, mer enn selve handlingen.

Uansett er det fint med anbefalinger av nye program og serier. I blandt klaffer det jo :-)

Skrevet

Hva endte du opp med for å være snill mot carma i går?

Det ble litt god mat, et langt fotbad med bobler og massasje, fruktsalat med vaniljekrem, masse puter i sofa'n, te med honning og ikke noe mindre jentete enn Pretty Woman, hehe :-)

Storkoste meg!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det ble litt god mat, et langt fotbad med bobler og massasje, fruktsalat med vaniljekrem, masse puter i sofa'n, te med honning og ikke noe mindre jentete enn Pretty Woman, hehe :-)

Storkoste meg!

Da fikk du jo en riktig så hyggelig kveld :-)

Oppdrag vær-god-mot-carma må sies å være godkjent :-)

Skrevet

Da fikk du jo en riktig så hyggelig kveld :-)

Oppdrag vær-god-mot-carma må sies å være godkjent :-)

:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...