Gjest Teatrika Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Det meste går an http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=114395 Oj, men så like de var utseendemessig...selv om fargen på huden er forskjellig, ser man helt klart at de er søsken. Så søte de var:-) 0 Siter
Klara Q Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 To kritthvite kan også få et negerbarn, det er nok at en av foreldrene har en neger i slekta langt bakover. Mener å huske jeg leste om et norsk tvillingpar hvor den ene var helt hvit og den andre var mørk.. Husker ikke helt detaljene, men der også var det snakk om gener fra noen lenger bak i slekta. Var det ikke noe sånn? Dette er mange år siden, altså, så ha meg unnskyldt om jeg fabler litt. 0 Siter
Gjest Lisan12 Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Jeg har en kamerat som har japansk mor og skotsk far. Han ser ikke asiatisk ut i det hele tatt. Kanskje litt, når han blir veldig trøtt og sliten, for da blir øynene smalere :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.