Gå til innhold

kan man ha kinesisk mor uten at man ser kinesisk ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To kritthvite kan også få et negerbarn, det er nok at en av foreldrene har en neger i slekta langt bakover.

Mener å huske jeg leste om et norsk tvillingpar hvor den ene var helt hvit og den andre var mørk.. Husker ikke helt detaljene, men der også var det snakk om gener fra noen lenger bak i slekta. Var det ikke noe sånn? Dette er mange år siden, altså, så ha meg unnskyldt om jeg fabler litt.

:D

Gjest Lisan12
Skrevet

Jeg har en kamerat som har japansk mor og skotsk far. Han ser ikke asiatisk ut i det hele tatt. Kanskje litt, når han blir veldig trøtt og sliten, for da blir øynene smalere :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...