Gå til innhold

Den ytterste helligbrøde - Muhammed kan gå og legge seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Telefonen ringer* En stammende idignert stemme knirker: "Kjerringa har fornærmet hele familen, hele menigheten? og alle gutta! Hu har kjøpt Vålerenga-brød!!!"

V å l e r e n g a - b r ø d !

*et langt ul forsvinner i det fjerne*

*klikk*

Jeg håper at hun hadde en himla god forklaring og at tilgivelse er mulig?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Folk er syke.

Etter at enkelte butikker i Bærum tok inn VIF-brødet rabla det helt for mange Stabæk-fans.

Du kunne se dem på nyhetene der de sto og skalv av sinne. Voksne menn hadde løpt ut av butikken uten å fullføre handlingerunden på grunn av dette lumske brødet som lå og lurte i hyllene. Tok helt av for dem.

Jeg hører for øvrig fra sikre kilder at brødet er veldig godt, men siden jeg bor i en kommune hvor enkelte gærninger helt sikkert vil vurdere å bli selvmordsbombere dersom en butikk skulle finne på å ta det inn, har jeg ikke fått smakt det.

Skrevet

Folk er syke.

Etter at enkelte butikker i Bærum tok inn VIF-brødet rabla det helt for mange Stabæk-fans.

Du kunne se dem på nyhetene der de sto og skalv av sinne. Voksne menn hadde løpt ut av butikken uten å fullføre handlingerunden på grunn av dette lumske brødet som lå og lurte i hyllene. Tok helt av for dem.

Jeg hører for øvrig fra sikre kilder at brødet er veldig godt, men siden jeg bor i en kommune hvor enkelte gærninger helt sikkert vil vurdere å bli selvmordsbombere dersom en butikk skulle finne på å ta det inn, har jeg ikke fått smakt det.

Kanskje på svartebørs?

Brødet er veldig godt, saftig og kornete. Litt nøttesmak og fin skorpe.

Men det er litt patetisk å hisse seg opp.

Hvilke andre brød kan vi lansere for å få litt liv i fundamentalismen?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje på svartebørs?

Brødet er veldig godt, saftig og kornete. Litt nøttesmak og fin skorpe.

Men det er litt patetisk å hisse seg opp.

Hvilke andre brød kan vi lansere for å få litt liv i fundamentalismen?

Lillestrøm kan jo vurdere å selge sitt brød på Vålerenga.

Men jeg tror ikke det hadde dugd. Klanen ville nok tatt det med et smil, og muligens droppa å kjøpe det. Tviler på at de hadde løpt til tv2.

Hatet rettet mot VIF er åpenbart enormt når selv et brød kan få folk til å drite seg loddrett ut med navn og bilde på nrk og tv2 i beste sendetid.

Skrevet

Men jeg tror ikke det hadde dugd. Klanen ville nok tatt det med et smil, og muligens droppa å kjøpe det. Tviler på at de hadde løpt til tv2.

Hatet rettet mot VIF er åpenbart enormt når selv et brød kan få folk til å drite seg loddrett ut med navn og bilde på nrk og tv2 i beste sendetid.

Jeg må sette meg inn i dette, men her demonstrerer fansen for brødet, og pilgrimsferden til Ullevål er ved sin ende.

http://www.martin-nordby.no/getfile.php/167768.761/Lansering%20Ullev%E5l_500x375.jpg

Skrevet

Her er visst designeren av brødposen, som vil være anonym med fare for sitt liv:

http://www.martin-nordby.no/getfile.php/167772.761/Rekdal%20m%20br%F8d%202_180x240.jpg

Skrevet

"Stanser salg av VIF-brød

KIWI har valgt å stanse salget av Vålerengabrødet i sine Bærums-butikker etter massive protester fra Stabæk-supportere.

Publisert 26.05.2005 12:13.

Da supporterne oppdaget at brødet fra klubbrivalen i Oslo var til salgs i butikkene i Bærum, førte dette til en mengde e-poster til Kiwis hovedkontor, skriver Budstikka.

Ledelsen i Kiwi sier Vålerenga-brødet aldri skulle vært solgt i Bærum og tar det nå ut av butikkhyllene. "

Jeg lurer på når KIWI må ustede en unnskyldning og gi Stabæk-supportere rabatt på øl og potetgull i all framtid, og slippe dem foran i køene foran kassene.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

"Stanser salg av VIF-brød

KIWI har valgt å stanse salget av Vålerengabrødet i sine Bærums-butikker etter massive protester fra Stabæk-supportere.

Publisert 26.05.2005 12:13.

Da supporterne oppdaget at brødet fra klubbrivalen i Oslo var til salgs i butikkene i Bærum, førte dette til en mengde e-poster til Kiwis hovedkontor, skriver Budstikka.

Ledelsen i Kiwi sier Vålerenga-brødet aldri skulle vært solgt i Bærum og tar det nå ut av butikkhyllene. "

Jeg lurer på når KIWI må ustede en unnskyldning og gi Stabæk-supportere rabatt på øl og potetgull i all framtid, og slippe dem foran i køene foran kassene.

Nei, når det kommer til religion, patriotisme og fotball, betyr det ingenting om man kommer fra Stabekk, Norge eller Langtvekkistan.

STÅ PÅ KRAVA, PAPPAGUTTER!!! KREV EN UNNSKYLDNING NÅ!!!

Skrevet

Nei, når det kommer til religion, patriotisme og fotball, betyr det ingenting om man kommer fra Stabekk, Norge eller Langtvekkistan.

STÅ PÅ KRAVA, PAPPAGUTTER!!! KREV EN UNNSKYLDNING NÅ!!!

Dette er den rette ånd, ingen fornærmelse kan hevnes nok og for lenge.

Hvis noen slår deg på ditt ene kinn, kløyv huet hans med en øks. Fotsett med hønsa, kuene, postkassa og snadda hans.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Dette er den rette ånd, ingen fornærmelse kan hevnes nok og for lenge.

Hvis noen slår deg på ditt ene kinn, kløyv huet hans med en øks. Fotsett med hønsa, kuene, postkassa og snadda hans.

Høres gøy ut. Hm! Nå fikk jeg plutselig lyst til å bli terrorist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...