Gå til innhold

Reiser til Paris

Anbefalte innlegg

Gjest Hanneline
Skrevet

Hvor får jeg tak i reisebyråer som selger reiser til Paris ?

Verken Star Tour, Saga, Apollo osv selger reiser til Paris.

Gjest Morsk
Skrevet

Bestill flybilett på www.flybilligst.com selv, og book hotell på feks. www.hotels.com

Det gjorde jeg til Paris. Både billigere og raskere.

Skrevet

norvegian.no. hotell ordner du når du er på plass eller bestiller på nettet før avreise. Ikke bruk reisebyrå.

Du kan få tur retur oslo paris for under 1000 kroner:)

Gjest Hanneline
Skrevet

Bestill flybilett på www.flybilligst.com selv, og book hotell på feks. www.hotels.com

Skal tenke på det.

Men jeg er nå ute etter reisebyråer.

Gjest Hanneline
Skrevet

Har kikket litt på www.hotels.com.

Når det står "gjennomsnittlig pris pr natt" er det for 1 menneske eller er det hele beløpet for 2 personer?

*ja jeg spør dumt*

Har aldri bestilt sånn uavhengig før ;)

Gjest Morsk
Skrevet

Har kikket litt på www.hotels.com.

Når det står "gjennomsnittlig pris pr natt" er det for 1 menneske eller er det hele beløpet for 2 personer?

*ja jeg spør dumt*

Har aldri bestilt sånn uavhengig før ;)

Prisen er for rommet.

Søkekriteriet er satt opp til venstre, og det er som default 1 rom for 2 personer.

Gjest Hanneline
Skrevet

Prisen er for rommet.

Søkekriteriet er satt opp til venstre, og det er som default 1 rom for 2 personer.

Hele greia ble jo veldig billig da, inkludert flyet.

Er det ikke litt skummelt å bestille hotell på den måten?

Gjest Hanneline
Skrevet

Prisen er for rommet.

Eh...prisen er for rommet? så hvis rommet koster 500 kr så er det 250 kr på hver, eller 500 kr på hver?

*føler seg skikkelig idiot*

Gjest Morsk
Skrevet

Hele greia ble jo veldig billig da, inkludert flyet.

Er det ikke litt skummelt å bestille hotell på den måten?

Ikke skummelt i det hele tatt. Hotels.com er hundreogti prosent seriøst.

Det samme er www.hrs.com og www.venere.com hvis du har lyst til å lese om hoteller i dagevis:-)

HRS har jeg brukt en gang også, og der trenger man ikke engang oppgi kredittkortnummer hvis man vet at man ankommer før 18.00 på kvelden. Oppgir man nummeret er rommet reservert helt til neste dag.

Gjest Morsk
Skrevet

Eh...prisen er for rommet? så hvis rommet koster 500 kr så er det 250 kr på hver, eller 500 kr på hver?

Det er helt riktig ja. Paris er merkelig nok ikke av de dyreste når det gjelder hotel.

Skrevet

Da er det 250 på hver person. Man betaler per rom per natt. Hvis det skal være to på rommet, deler dere det beløpet.

Gjest Hanneline
Skrevet

Det er helt riktig ja. Paris er merkelig nok ikke av de dyreste når det gjelder hotel.

Du svarer ikke helt på spørsmålet mitt... Hvis rommet koster 500 kr pr natt, er det 250 kr på HVER eller 500 kr på HVER?

Hva svarer du?

Gjest Hanneline
Skrevet

Da er det 250 på hver person. Man betaler per rom per natt. Hvis det skal være to på rommet, deler dere det beløpet.

Thank you :) var bare det jeg ville vite... føler meg jo helt grønn her :)

Skrevet

Thank you :) var bare det jeg ville vite... føler meg jo helt grønn her :)

Bare hyggelig! Jeg har også lurt på det samme:)

Gjest Hanneline
Skrevet

Ikke skummelt i det hele tatt. Hotels.com er hundreogti prosent seriøst.

Det samme er www.hrs.com og www.venere.com hvis du har lyst til å lese om hoteller i dagevis:-)

HRS har jeg brukt en gang også, og der trenger man ikke engang oppgi kredittkortnummer hvis man vet at man ankommer før 18.00 på kvelden. Oppgir man nummeret er rommet reservert helt til neste dag.

OK. Hvordan foregår betalingen over nett da?

Trekker de hotelregningen når man sjekker ut slik som vanlig eller foregår det på andre måter når man bestiller hotell over nett?

Gjest Morsk
Skrevet

OK. Hvordan foregår betalingen over nett da?

Trekker de hotelregningen når man sjekker ut slik som vanlig eller foregår det på andre måter når man bestiller hotell over nett?

Anbefaler deg like godt å bruke www.hrs.com siden den i grunn er enklest for nybegynnere.

Bare bestill rommet. Ta en utskrift med på turen. Betal som vanlig rett til hotellet ved usjekking.

Enkelt og greit.

I samme slengen. Jeg lå på dette hotellet en gang og anbefaler det: http://tinyurl.com/gez8w

Inkl.frokost, nær metro, rent og med ålreit betjening. (Men ingen luksus, kun et sted å sove og dusje).

Gjest Hanneline
Skrevet

Anbefaler deg like godt å bruke www.hrs.com siden den i grunn er enklest for nybegynnere.

Bare bestill rommet. Ta en utskrift med på turen. Betal som vanlig rett til hotellet ved usjekking.

Enkelt og greit.

I samme slengen. Jeg lå på dette hotellet en gang og anbefaler det: http://tinyurl.com/gez8w

Inkl.frokost, nær metro, rent og med ålreit betjening. (Men ingen luksus, kun et sted å sove og dusje).

Når vi tar med denne utskriften, (og har bestilt via nett rommet), kan man havne i fare for at rommet da "tilfeldgvis" kan være booket ut siden man ikke betaler før man er der nede?

Gjest Morsk
Skrevet

Når vi tar med denne utskriften, (og har bestilt via nett rommet), kan man havne i fare for at rommet da "tilfeldgvis" kan være booket ut siden man ikke betaler før man er der nede?

Feil kan vel skje overalt. Men sjansene er ikke noe større enn om du bestiller på annen måte.

Dissestore bookingselskapene på nettetlever av sitt gode rykte alene, og er de siste som ønsker at det skal oppstå feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...