Gjest Hanneline Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Hvor får jeg tak i reisebyråer som selger reiser til Paris ? Verken Star Tour, Saga, Apollo osv selger reiser til Paris. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Bestill flybilett på www.flybilligst.com selv, og book hotell på feks. www.hotels.com Det gjorde jeg til Paris. Både billigere og raskere. 0 Siter
lililja Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 norvegian.no. hotell ordner du når du er på plass eller bestiller på nettet før avreise. Ikke bruk reisebyrå. Du kan få tur retur oslo paris for under 1000 kroner:) 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Bestill flybilett på www.flybilligst.com selv, og book hotell på feks. www.hotels.com Det gjorde jeg til Paris. Både billigere og raskere. Skal tenke på det. Men jeg er nå ute etter reisebyråer. 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Bestill flybilett på www.flybilligst.com selv, og book hotell på feks. www.hotels.com Det gjorde jeg til Paris. Både billigere og raskere. Har kikket litt på www.hotels.com. Når det står "gjennomsnittlig pris pr natt" er det for 1 menneske eller er det hele beløpet for 2 personer? *ja jeg spør dumt* Har aldri bestilt sånn uavhengig før 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Har kikket litt på www.hotels.com. Når det står "gjennomsnittlig pris pr natt" er det for 1 menneske eller er det hele beløpet for 2 personer? *ja jeg spør dumt* Har aldri bestilt sånn uavhengig før Prisen er for rommet. Søkekriteriet er satt opp til venstre, og det er som default 1 rom for 2 personer. 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Prisen er for rommet. Søkekriteriet er satt opp til venstre, og det er som default 1 rom for 2 personer. Hele greia ble jo veldig billig da, inkludert flyet. Er det ikke litt skummelt å bestille hotell på den måten? 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Prisen er for rommet. Søkekriteriet er satt opp til venstre, og det er som default 1 rom for 2 personer. Eh...prisen er for rommet? så hvis rommet koster 500 kr så er det 250 kr på hver, eller 500 kr på hver? *føler seg skikkelig idiot* 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Hele greia ble jo veldig billig da, inkludert flyet. Er det ikke litt skummelt å bestille hotell på den måten? Ikke skummelt i det hele tatt. Hotels.com er hundreogti prosent seriøst. Det samme er www.hrs.com og www.venere.com hvis du har lyst til å lese om hoteller i dagevis:-) HRS har jeg brukt en gang også, og der trenger man ikke engang oppgi kredittkortnummer hvis man vet at man ankommer før 18.00 på kvelden. Oppgir man nummeret er rommet reservert helt til neste dag. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Eh...prisen er for rommet? så hvis rommet koster 500 kr så er det 250 kr på hver, eller 500 kr på hver? *føler seg skikkelig idiot* Det er helt riktig ja. Paris er merkelig nok ikke av de dyreste når det gjelder hotel. 0 Siter
flowy Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Eh...prisen er for rommet? så hvis rommet koster 500 kr så er det 250 kr på hver, eller 500 kr på hver? *føler seg skikkelig idiot* Da er det 250 på hver person. Man betaler per rom per natt. Hvis det skal være to på rommet, deler dere det beløpet. 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Det er helt riktig ja. Paris er merkelig nok ikke av de dyreste når det gjelder hotel. Du svarer ikke helt på spørsmålet mitt... Hvis rommet koster 500 kr pr natt, er det 250 kr på HVER eller 500 kr på HVER? Hva svarer du? 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Da er det 250 på hver person. Man betaler per rom per natt. Hvis det skal være to på rommet, deler dere det beløpet. Thank you var bare det jeg ville vite... føler meg jo helt grønn her 0 Siter
flowy Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Thank you var bare det jeg ville vite... føler meg jo helt grønn her Bare hyggelig! Jeg har også lurt på det samme:) 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Ikke skummelt i det hele tatt. Hotels.com er hundreogti prosent seriøst. Det samme er www.hrs.com og www.venere.com hvis du har lyst til å lese om hoteller i dagevis:-) HRS har jeg brukt en gang også, og der trenger man ikke engang oppgi kredittkortnummer hvis man vet at man ankommer før 18.00 på kvelden. Oppgir man nummeret er rommet reservert helt til neste dag. OK. Hvordan foregår betalingen over nett da? Trekker de hotelregningen når man sjekker ut slik som vanlig eller foregår det på andre måter når man bestiller hotell over nett? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 OK. Hvordan foregår betalingen over nett da? Trekker de hotelregningen når man sjekker ut slik som vanlig eller foregår det på andre måter når man bestiller hotell over nett? Anbefaler deg like godt å bruke www.hrs.com siden den i grunn er enklest for nybegynnere. Bare bestill rommet. Ta en utskrift med på turen. Betal som vanlig rett til hotellet ved usjekking. Enkelt og greit. I samme slengen. Jeg lå på dette hotellet en gang og anbefaler det: http://tinyurl.com/gez8w Inkl.frokost, nær metro, rent og med ålreit betjening. (Men ingen luksus, kun et sted å sove og dusje). 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Anbefaler deg like godt å bruke www.hrs.com siden den i grunn er enklest for nybegynnere. Bare bestill rommet. Ta en utskrift med på turen. Betal som vanlig rett til hotellet ved usjekking. Enkelt og greit. I samme slengen. Jeg lå på dette hotellet en gang og anbefaler det: http://tinyurl.com/gez8w Inkl.frokost, nær metro, rent og med ålreit betjening. (Men ingen luksus, kun et sted å sove og dusje). Når vi tar med denne utskriften, (og har bestilt via nett rommet), kan man havne i fare for at rommet da "tilfeldgvis" kan være booket ut siden man ikke betaler før man er der nede? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Når vi tar med denne utskriften, (og har bestilt via nett rommet), kan man havne i fare for at rommet da "tilfeldgvis" kan være booket ut siden man ikke betaler før man er der nede? Feil kan vel skje overalt. Men sjansene er ikke noe større enn om du bestiller på annen måte. Dissestore bookingselskapene på nettetlever av sitt gode rykte alene, og er de siste som ønsker at det skal oppstå feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.