Gå til innhold

anonymitet og DOL

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvilken kanal går den serien på? Jeg har ikke hørt om den før.

TV2

• Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

19

• hare1365380455

9

• Gyda

6

• Ugga Bugga

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mom33
Skrevet

Drømmeonsen med SDD er dessverre ikke selvopplevd, men han har hatt en uforglemmelig beskrivelse av en på dol.

Enda godt at du husker meg, ellers hadde jeg funnet meg et annet adoptivbarn i stedet!

Jeg har sett på mc'drakter til deg. Hvilken farge vil du ha?

Svart er tøft. Jeg er tøff. Derfor velger jeg svart. Wroooom!

Det er vel ingen øvre grense for å bli adoptert, er det vel????

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og vi har ikke tv2.

Har ikke nesten hele Norge TV2?

Klokken 19:00 skal jeg forresten se episode 3 av sesong 2. :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Svart er tøft. Jeg er tøff. Derfor velger jeg svart. Wroooom!

Det er vel ingen øvre grense for å bli adoptert, er det vel????

Svart skal bli!

Eneste øvre grense er at adoptivdatteren min må være yngre enn meg... (Slik at jeg beholder en naturlig autoritet)

Gjest Mom33
Skrevet

Svart skal bli!

Eneste øvre grense er at adoptivdatteren min må være yngre enn meg... (Slik at jeg beholder en naturlig autoritet)

Hm... Vet du hvor gammel jeg er?

Gjest Mom33
Skrevet

Skal du se Criminal Minds?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hm... Vet du hvor gammel jeg er?

Nei, ingen anelse. Har du skrevet det i noen av trådene der det spørres om alder?

Gjest Mom33
Skrevet

Nei, ingen anelse. Har du skrevet det i noen av trådene der det spørres om alder?

Det tviler jeg på. Styrer som regel unna.

Men jeg har fått med meg at du ikke forteller noe om alder! Så noe får jeg med meg, da, he-he.

Siden du har det der alderskriteriet for å adoptere, så er jeg faktisk ikke sikker på om jeg bør fortelle alderen min heller...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det tviler jeg på. Styrer som regel unna.

Men jeg har fått med meg at du ikke forteller noe om alder! Så noe får jeg med meg, da, he-he.

Siden du har det der alderskriteriet for å adoptere, så er jeg faktisk ikke sikker på om jeg bør fortelle alderen min heller...

Den ble litt tricky.

Jeg kunne jo ha gjettet på at du er 33, men det er vel litt vel åpenbart?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skal du se Criminal Minds?

Carnivale. :)

Men jeg så Criminal Minds i går kveld og ble ikke rent lite provosert over seriens banalitet.

Det meste irriterende er hvordan de hele tiden skal overforklare alt, og at de gjør det på den måten at en av genietterforskerene sier en setning, en annen tar den neste og den tredje oppklarer galskapen med finalesetningen.

Sorry at jeg ødelegger alt. :)

Gjest Mom33
Skrevet

Den ble litt tricky.

Jeg kunne jo ha gjettet på at du er 33, men det er vel litt vel åpenbart?

Det var når jeg begynte med dette nicket... Og det var ikke i 2006, for å si det slik!

Gjest Mom33
Skrevet

Men jeg så Criminal Minds i går kveld og ble ikke rent lite provosert over seriens banalitet.

Det meste irriterende er hvordan de hele tiden skal overforklare alt, og at de gjør det på den måten at en av genietterforskerene sier en setning, en annen tar den neste og den tredje oppklarer galskapen med finalesetningen.

Drittsekk.

Gledesdreper.

Møkkamann.

Sånn, da har jeg fått det ut.

hare1365380455
Skrevet

Heldigen!:) Jeg gleder meg til høsten!

Vi har ikke tv2 og ikke tvnorge, men det gjør ingenting.

Skrevet

jeg synes en bør være forsiktig. En jente som faktisk skriver på psykiatri-forumet her er avslørt av en meget ustabil jente... På et annet nettsted er hun hengt ut med bilder, e-mail adr og fullt navn. Nicket hennes er oppgitt, med oppfordring til at folk skal søke henne opp her på DOL og lese alt om henne.

Jeg bruker nå aldri noe fast nick, og er svært forsiktig.

Huff, så ekkelt. Jeg skriver på forum for psyk...

:(

hare1365380455
Skrevet

Da går jeg ikke glipp av noe når jeg ikke får sett den serien, i alle fall...:)

hare1365380455
Skrevet

Drittsekk.

Gledesdreper.

Møkkamann.

Sånn, da har jeg fått det ut.

Se det du vil, du... Og så kan du jo sjekke ut noen av seriene som blir anbefalt her! ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da går jeg ikke glipp av noe når jeg ikke får sett den serien, i alle fall...:)

Det er godt jeg aldri har klart å holde meg våken lenge nok til å se en hel episode av Lost.

For hadde jeg kommet med samme eksempler om den serien hadde jeg sannsynligvis blitt hengt. :)

Gjest Mom33
Skrevet

Se det du vil, du... Og så kan du jo sjekke ut noen av seriene som blir anbefalt her! ;)

Klart jeg kan se det, men det blir jo ikke helt det samme når noen har dissekert hele greia. Blæh. ;-)

Har ikke så mange kanaler, vi, så TV-tittingen begrenser seg heldigvis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...