Gyda Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Jeg får gi deg noen aksjer tilbake: http://www.brikkerogbrett.com/bilder/sandnes4.jpg Du verden! Jeg kan ikke annet enn takke og bukke (og neie)! Tusen takk! 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Jo, det er klart. Hvis en person sier hun jobber i kassa på Narvesen på Oslo Sentralstasjon og at hun er 63 år gammel, er det naturligvis mulig å ta en tur innom for å se henne jobbe. Men jeg tviler på at de som frykter for sin anonymitet her inne skriver noe sånt. Enig i det. Hvis man skriver noe sånt, så regner jeg med at man ikke bekymrer seg for anonymitet heller. Allikevel har jeg sett folk skrive slikt, og samtidig beklager de seg over venninna eller sjefen i samme forum. Da bør de faktisk tenke over hva som skjer dersom venninna eller sjefen leser på forumet, mener jeg. Ihvertfall hvis man er så gjenkjennelig. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Enig i det. Hvis man skriver noe sånt, så regner jeg med at man ikke bekymrer seg for anonymitet heller. Allikevel har jeg sett folk skrive slikt, og samtidig beklager de seg over venninna eller sjefen i samme forum. Da bør de faktisk tenke over hva som skjer dersom venninna eller sjefen leser på forumet, mener jeg. Ihvertfall hvis man er så gjenkjennelig. Hehe. Faen, altså. Jeg er en 22 år gammel jente som jobber på Shell i Drammen, og nå har jeg funnet ut av sjefen min også er her inne. Hva skal jeg gjøre? Tenkt om han finner ut hvem jeg er og hva jeg skriver? 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Hehe. Faen, altså. Jeg er en 22 år gammel jente som jobber på Shell i Drammen, og nå har jeg funnet ut av sjefen min også er her inne. Hva skal jeg gjøre? Tenkt om han finner ut hvem jeg er og hva jeg skriver? He he. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Jeg lover! På tro og ære! Da skulle den saken være i boks :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Det er godt jeg aldri har klart å holde meg våken lenge nok til å se en hel episode av Lost. For hadde jeg kommet med samme eksempler om den serien hadde jeg sannsynligvis blitt hengt. Det er mange nok som rakker ned på LOST, så det er helt greit at du står over. Ukas høydepunkt skal det ikke tukles med! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.