Gå til innhold

anonymitet og DOL

Anbefalte innlegg

• Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

19

• hare1365380455

9

• Gyda

6

• Ugga Bugga

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jo, det er klart. Hvis en person sier hun jobber i kassa på Narvesen på Oslo Sentralstasjon og at hun er 63 år gammel, er det naturligvis mulig å ta en tur innom for å se henne jobbe.

Men jeg tviler på at de som frykter for sin anonymitet her inne skriver noe sånt. :)

Enig i det. Hvis man skriver noe sånt, så regner jeg med at man ikke bekymrer seg for anonymitet heller.

Allikevel har jeg sett folk skrive slikt, og samtidig beklager de seg over venninna eller sjefen i samme forum. Da bør de faktisk tenke over hva som skjer dersom venninna eller sjefen leser på forumet, mener jeg. Ihvertfall hvis man er så gjenkjennelig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig i det. Hvis man skriver noe sånt, så regner jeg med at man ikke bekymrer seg for anonymitet heller.

Allikevel har jeg sett folk skrive slikt, og samtidig beklager de seg over venninna eller sjefen i samme forum. Da bør de faktisk tenke over hva som skjer dersom venninna eller sjefen leser på forumet, mener jeg. Ihvertfall hvis man er så gjenkjennelig.

Hehe.

Faen, altså. Jeg er en 22 år gammel jente som jobber på Shell i Drammen, og nå har jeg funnet ut av sjefen min også er her inne. Hva skal jeg gjøre? Tenkt om han finner ut hvem jeg er og hva jeg skriver? :)

Skrevet

Hehe.

Faen, altså. Jeg er en 22 år gammel jente som jobber på Shell i Drammen, og nå har jeg funnet ut av sjefen min også er her inne. Hva skal jeg gjøre? Tenkt om han finner ut hvem jeg er og hva jeg skriver? :)

He he.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg lover! På tro og ære!

Da skulle den saken være i boks :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det er godt jeg aldri har klart å holde meg våken lenge nok til å se en hel episode av Lost.

For hadde jeg kommet med samme eksempler om den serien hadde jeg sannsynligvis blitt hengt. :)

Det er mange nok som rakker ned på LOST, så det er helt greit at du står over.

Ukas høydepunkt skal det ikke tukles med!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...