Gå til innhold

sak og person

Anbefalte innlegg

Gjest vioola
Skrevet

er litt sinna.

hvordan skal en greie å forsvare seg når folk ikke vil diskutere partiprogram og sak og kun tyr til karakteristikker som dum,uvitende,fordommer , populist , grådig , egoistisk , rasist og lignende.

utrolig hva man skal bli utsatt for bare man nevner man tilfeldigvis sympatiserer med et bestemt politisk parti

Gjest Doline
Skrevet

Hvilket parti stemmer du for da?

*nysgjerrig*

Gjest vioola
Skrevet

Hvilket parti stemmer du for da?

*nysgjerrig*

i et svakt øyeblikk forrige valg puttet jeg ap-lista i den boksen. Men jeg sympatiserer med det partiet som er det største i norge på meningsmålingene for tida.. Forøvrig trodde jeg det skulle være dritlett å gjette utifra de stikkordene jeg nevnte

Skrevet

Det er en form for debatteknikk som desverre brukes av noen her på DOL.

Det beste jeg kan foreslå er å forsøke å overse dem, for det sier jo likevel så mye mer om dem enn om deg......

Gjest olwen
Skrevet

Det er fordi altfor mange dol'ere ikke evner å bruke folkeskikk i debatter, det være seg politiske debatter eller andre tema.

Gjest Aldri fast nick
Skrevet

Stemmer du Frp, ER du jo dum, så det der trenger ingen videre diskusjon.

Gjest pekka
Skrevet

Med politikk som tema må man regne med litt av hvert...

Gjest PandaMiranda
Skrevet

i et svakt øyeblikk forrige valg puttet jeg ap-lista i den boksen. Men jeg sympatiserer med det partiet som er det største i norge på meningsmålingene for tida.. Forøvrig trodde jeg det skulle være dritlett å gjette utifra de stikkordene jeg nevnte

Politikk blir fort følelsesladet... Kan være litt av en brannfakkel, det.

Fordommene går like mye den andre veien, det spørs bare hvem man diskuterer med. Er man først grunnleggende uenige, kan debatten fort ta litt av...

Derfor er det også mange som mest mulig velger å unngå å diskutere politikk.

Gjest emma69
Skrevet

Om du vil diskutere partiprogram og ender opp med en diskusjon som er på siden av dette, så er det jo ingen vits i å diskutere.

Men, det sier litt om folks holdninger og verdier hvilket parti de sympatiserer med, så får du pepper er det vel pga. at de antar at du står for ting som provoserer;)

FRP- folk provoserer meg, gjerne ved at de har enkle og fordømmende holdninger til enkelte tema. Det virker som om enkelte har fått argumenter på billigsalg.

Man ser også ut fra velgerene deres at det ofte er folk med lav utdannelse.

Nå har jeg sikkert tråkket i salaten, men men..

Gjest og nicket mitt får du aldri
Skrevet

Stemmer du Frp, ER du jo dum, så det der trenger ingen videre diskusjon.

Og du som kan si noe så dumt, du stemmer vel sikkert SV?

Og det sier vel ikke så reint lite om deg. Skjønner godt du ikke tør røpe nicket ditt nå ja!

petter smart
Skrevet

Om du vil diskutere partiprogram og ender opp med en diskusjon som er på siden av dette, så er det jo ingen vits i å diskutere.

Men, det sier litt om folks holdninger og verdier hvilket parti de sympatiserer med, så får du pepper er det vel pga. at de antar at du står for ting som provoserer;)

FRP- folk provoserer meg, gjerne ved at de har enkle og fordømmende holdninger til enkelte tema. Det virker som om enkelte har fått argumenter på billigsalg.

Man ser også ut fra velgerene deres at det ofte er folk med lav utdannelse.

Nå har jeg sikkert tråkket i salaten, men men..

Hvilken relevans har utdannelsesnivået til velgerne?

Mener du lavt utdannede folk er dumme?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...