Gå til innhold

Ja, hva skjer liksomn nå?

Gjest Skiftet nick bare men er den samme som skrev dette innlegget

Anbefalte innlegg

Gjest Skiftet nick bare men er den samme som skrev dette innlegget

Nå har ting begynt å skje her men det er vanskelig å fatte hva som skjer. Vi er på talefort igjen og finner på ting sammen. Har trent sammen og lest sammen og spist sammen. Vi holder mye rundt hverandre og når jeg gjør det så motsetter hun seg ikke det. Kysser henne gjør jeg også og hun gjør ikke noe da heller, altså er ikke motvillig.

Vi hadde en hel uke med masse tullball og sure miner. Så snakket vi på msn forrige uke og ble enige om å snakke ut om det på lørdag. Hun kom til meg men det begynte heller elendig. Hun begynte å gråte og da jeg spurte om det var håp for oss så var det ikke noe håp. Etter hvert ble det for mye meg selv og jeg begynte å gråte så hun måtte holde rundt meg. Hun hadde vasket klær og tok med meg på vaskeriet. Jeg var taus og lei meg så jeg snakket ikke. Hun tok meg med på rommet sitt og vi satt der. Jeg sa at jeg ville dra hjem til Oslo men hun ville ikke la meg gå. Så lå vi på senga og gråt sammen. Etter hvert spurte hun om vi skulle se på borettslaget sammen og kjøpe godteri. Vi gjorde det og lå der sammen. Det ene førte med seg det andre og plutselig hadde vi het sex. Og det varte hele natta. Dagen etterpå spiste vi sammen og leste sammen. Idag skal vi på trening sammen. Jeg har vært hos psykologen min og snakket om dette. Hun sa at det er noe der mellom oss. Jeg holder rundt jenta og gir henne klem og kysser henne på kinnet og munnen. Hun gjør ingen motstand. Ikke jeg heller. Merkelig dette med kjærligheten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222529-ja-hva-skjer-liksomn-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...