Issa1365380963 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei!Jente på 20 år her. Jeg har noen spørsmål ang prevensjons implantatet som opereres inn i underarmen. Jeg har nå hatt denne herligheten siden 21 juni 2005. Men etter jul har den ikke vært like herlig lenger. La meg først fortelle hvorfor jeg satte den i. Jeg har aldri vært plaget av mye mens, men smertene har vært uutholdelige. Kramper, svimmelhet, hyperventilering og hetetokter. Jeg har også hatt kronisk urinveisinnfeksjon noe som gjorde at jeg fikk streng beskjed av legen om å på ingen måte bruke tampong. Så da jeg fant ut om p-staven valgte jeg denne og etter det var alle de problene borte. men nye oppstod. Etter jul har staven bare vært ekkel. Jeg hatt menstuasjon i 4 uker sammenhengene, noen dager stopp og på'n igjen opptill flere uker. Blødningene går opp og ned i mengde og har en litt ekkel brun aktig farge samt at den er tykkere enn normal mens. Et annet lite problem er nedsatt sexlyst, noe som går utover kjæresten min. Burde jeg rett og slett ta ut implantatet? HJELP!!! På forhånd, takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222538-implantat/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.