Gjest Helst ikke nick nå, nei... Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 For en drøy måned siden fikk jeg mensen og bronkitt samtidig. Ble satt på penicilling, dette gav sopp. Behandlet soppen med Canesten, uten de helt store resultatene. Det klødde og klødde og klødde, særlig rundt klitorisområdet. Ble litt bedre når penicillinkuren var over, men ikke bra. Så gikk det ikke bedre enn at jeg fikk tilbake bronkitten, og også denne gangen "klaffet" det med mens og penicillinkur. Og nå ble problemet enda større, helt sinnsykt som det klødde. Igjen Canestenkur, denne gangen også pille. Når jeg hoster - og det gjør man veldig mye av når man har bronkitt - så lekker jeg mye urin. Jeg har derfor blitt veldig sår i hårstripa nærmest klitoris. Hver gang jeg hoster kommer det litt urin, og det svir noe helt sinnsykt! Jeg er veldig usikker på om det er sopp jeg har der, eller om det bare er sårhet etter mye kløe. Har nå brukt Canesten lenge, men disse sårene blir ikke borte. Har også prøvd Zinksalve, det hjelper nok litt på sårheten, men da klør det veldig igjen. Noen tips til hva jeg kan ha på? Når det gjelder urinlekkingen, så er det et problem jeg har til vanlig også. Bruker Tena Lady hele tiden. Ble sånn etter 3 tette svangerskap. Er veldig bra i de periodene jeg kan trene mye, men nå har jeg vært så mye syk siste halvår at trening er helt uaktuelt. Jeg vil sette umåtelig pris på hjelp til å bli kvitt sårheten min... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222539-jeg-lekker-jeg-er-s%C3%A5r-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.