Gå til innhold

Reisetips?

Gjest Blomsterkvinnen

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterkvinnen
Skrevet

Jeg har fått i presang å kunne reise til en valgfri by i Europa. Men hvor skal jeg dra? Har vært i Praha og likte meg kjempegodt der.

Gjest Mom33
Skrevet

Jeg har ikke vært i Praha, så jeg vet ikke noe om den byen.

Men jeg har vært i London, og hadde jeg fått en gave som du, ville jeg reist dit igjen.

En pulserende by som har absolutt alt!

Gjest Lisan12
Skrevet

Spørs hva du vil gjøre da, hva du liker, når du skal dra og hvem du skal reise sammen med. Europa har jo absolutt ALT !!!!

Jeg har vært i de fleste storbyer i Europa, men mine favoritter er:

Budapest er veldig bra, litt likt Praha, billig og bra!

Roma er nydelig. Hele byen er jo et kunstverk, samt bra shopping, koslige/romantiske smårestauranter overalt, og deilig iskrem!

Barcelona, flott by, bra shopping, pulserende natteliv, deilig tapas/mat.

Dublin - irsk pubkultur, liv og røre, kontraster.

Gjest Tallinn
Skrevet

Tallinn, uten tvil. Jeg har vært i utallige byer rundt om i verden, men Tallinn er absolutt favoritt.

Store deler av Tallinn består av Gamlebyen, og den er bare helt nydelig.

I tillegg er det billig der. Å gå ut å spise koster f.eks 'ingenting'.

Gjest dilly
Skrevet

Nice! Fabelaktig middelhavsby. Har blitt litt masse turister der, så hvis du har anledning ville jeg dratt utenom sommerferien.

Anbefaler også Reykjavik. Bading i varme kulper gjør underverker!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...