Gå til innhold

Tapas i Oslo - catering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

jeg skal ha bursdagsfest hjemme og har bestemt meg for å bestille tapas. Er det noen som har noen steder å anbefale?

Gjest Elextra
Skrevet

Kan anbefale

www.annerledes.no

og

www.frognerkilen.no

Skrevet

Anbefaler Hotel Havana

http://www.hotelhavana.no/

Heisann,

jeg skal faktisk dit og prøvesmake i dag :-) Tenkte egentlig å gå for de, men så snakket jeg med en venninne som ikke hadde vært så fornøyd. Mye av grunnen var at de bare fikk en kjøttbolle til hver og et scampi spidd. Hun mente det var vel mye salater...Jeg har tenkt å bestille en buffet til 20 personer og håper å få nok mat.

mariaflyfly
Skrevet

Den tapas-buffeten så knallgod ut, har du spist noe av maten herfra?

Hilsen

Jepp. Maten er HELT konge. :)

Skrevet

Kan anbefale

www.annerledes.no

og

www.frognerkilen.no

Takk for tipsene.

Synes meny nr 3 "orientalsk middag" ser spennende ut. Har du smakt noe av maten herfra?

Hilsen

Gjest Elextra
Skrevet

Takk for tipsene.

Synes meny nr 3 "orientalsk middag" ser spennende ut. Har du smakt noe av maten herfra?

Hilsen

Har smakt diverse fra begge leverandører, men ikke den du nevner.

Skrevet

Heisann,

jeg skal faktisk dit og prøvesmake i dag :-) Tenkte egentlig å gå for de, men så snakket jeg med en venninne som ikke hadde vært så fornøyd. Mye av grunnen var at de bare fikk en kjøttbolle til hver og et scampi spidd. Hun mente det var vel mye salater...Jeg har tenkt å bestille en buffet til 20 personer og håper å få nok mat.

Har spist tapas derfra en gang. Vi nærmest svømte i kamskjell, scampi, kjøttboller, spekeskinke etc. etc.

Dog bør det bemerkes at jeg har grunn til å tro at de som bestilte ikke behøvde å vurdere kostnadene.(Altså - bestilte meget rikelig av alt.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...