Gjest Murri Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Hei. Har sluttet på p-sprøyten for tre mnd siden. Hvor lang tid tok det for dere som har sluttet før mensen kom tilbake? 0 Siter
Gjest Murri Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Hos meg tok det litt over 1 år Takk for svar. Ble du gravid? Hvor lenge etter? 0 Siter
Gjest studentmamma Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Takk for svar. Ble du gravid? Hvor lenge etter? Jeg fikk igjen mensen 1/2 år etter at jeg slutta med sprøyta, og ble gravid 1 år etterpå. Jeg prøvde ikke å bli gravid, så jeg kunne nok sikkert ha blitt det tidligere hvis jeg prøvde. Men sånt er veldig individulet, noen blir gravide kjapt etter p- sprøyte- andre sliter. Lykke til. 0 Siter
astridny Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Takk for svar. Ble du gravid? Hvor lenge etter? Ganske lenge etterpå. Jeg var en del overvektig så da tok det lengre tid for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.