Gjest Mr. Pusten Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Så den i helga, riktignok en *host*piratkopi*host*. Jeg syntes den var bra, skjønt jeg skjønner ikke helt hvorfor Rachel Weisz fikk Oscar for sin rolle egentlig, det var Ralph Fiennes som gjorde hele filmen etter min mening... 0 Siter
Mañana Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Gode? Ja, har sett dem begge, veldig ulike filmer men veldig gode begge to Og sippeguri som jeg er gråt jeg selvsagt da så jeg så dem, spesielt under The Constant Gardener. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Jeg har ikke sett Kiss Kiss Bang Bang, men The Constant Gardener så jeg på kino. Den var god men ikke så god at den fortjener alle sekserne den fikk. City of God av samme regissør er mye, mye bedre. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Skrevet 14. mars 2006 Jeg har ikke sett Kiss Kiss Bang Bang, men The Constant Gardener så jeg på kino. Den var god men ikke så god at den fortjener alle sekserne den fikk. City of God av samme regissør er mye, mye bedre. Jeg har tenkt å se City of God snart. (Hjelp jeg har mye jeg skal se!) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Skrevet 14. mars 2006 Ja, har sett dem begge, veldig ulike filmer men veldig gode begge to Og sippeguri som jeg er gråt jeg selvsagt da så jeg så dem, spesielt under The Constant Gardener. Er det ikke en spennende triller? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Jeg har tenkt å se City of God snart. (Hjelp jeg har mye jeg skal se!) Jeg har mye å se jeg også. Akkurat nå husker jeg ikke engang hva jeg har bestilt, men jeg er ganske sikker på at jeg har bestilt en del av oscar-filmene. Jaja, da blir det i det minste spennende å åpne post de neste ukene. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Skrevet 14. mars 2006 Jeg har mye å se jeg også. Akkurat nå husker jeg ikke engang hva jeg har bestilt, men jeg er ganske sikker på at jeg har bestilt en del av oscar-filmene. Jaja, da blir det i det minste spennende å åpne post de neste ukene. Det er alltid spennende med pakke i posten! Jeg rekner også med å få noe snart... 0 Siter
Mañana Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Er det ikke en spennende triller? Hehe, jo det er det men det hendte noe jeg syntes var veldig trist (men som egentlig ikke var trist likevel:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.