Gå til innhold

The Constant Gardener

Anbefalte innlegg

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Så den i helga, riktignok en *host*piratkopi*host*. Jeg syntes den var bra, skjønt jeg skjønner ikke helt hvorfor Rachel Weisz fikk Oscar for sin rolle egentlig, det var Ralph Fiennes som gjorde hele filmen etter min mening...

Skrevet

Gode?

Ja, har sett dem begge, veldig ulike filmer men veldig gode begge to :) Og sippeguri som jeg er gråt jeg selvsagt da så jeg så dem, spesielt under The Constant Gardener.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ikke sett Kiss Kiss Bang Bang, men The Constant Gardener så jeg på kino.

Den var god men ikke så god at den fortjener alle sekserne den fikk.

City of God av samme regissør er mye, mye bedre.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har ikke sett Kiss Kiss Bang Bang, men The Constant Gardener så jeg på kino.

Den var god men ikke så god at den fortjener alle sekserne den fikk.

City of God av samme regissør er mye, mye bedre.

Jeg har tenkt å se City of God snart. (Hjelp jeg har mye jeg skal se!) :)

hare1365380455
Skrevet

Ja, har sett dem begge, veldig ulike filmer men veldig gode begge to :) Og sippeguri som jeg er gråt jeg selvsagt da så jeg så dem, spesielt under The Constant Gardener.

Er det ikke en spennende triller?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har tenkt å se City of God snart. (Hjelp jeg har mye jeg skal se!) :)

Jeg har mye å se jeg også.

Akkurat nå husker jeg ikke engang hva jeg har bestilt, men jeg er ganske sikker på at jeg har bestilt en del av oscar-filmene.

Jaja, da blir det i det minste spennende å åpne post de neste ukene. :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg har mye å se jeg også.

Akkurat nå husker jeg ikke engang hva jeg har bestilt, men jeg er ganske sikker på at jeg har bestilt en del av oscar-filmene.

Jaja, da blir det i det minste spennende å åpne post de neste ukene. :)

Det er alltid spennende med pakke i posten! Jeg rekner også med å få noe snart...:)

Skrevet

Er det ikke en spennende triller?

Hehe, jo det er det men det hendte noe jeg syntes var veldig trist (men som egentlig ikke var trist likevel:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...