Gå til innhold

kan denne om mulig slå ut konkurrentene??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med konkurrentene mener du da mannen da eller? Ikke noe sånt tull kan måle seg med ekte vare (dvs en mann), synes det ser litt turn off jeg. Men hva bruker man vel ikke penger på når man er single og desperat...

hehe ;) ingenting ville konkurrert ut mannen!!

Med konkurrentene mener du da mannen da eller? Ikke noe sånt tull kan måle seg med ekte vare (dvs en mann), synes det ser litt turn off jeg. Men hva bruker man vel ikke penger på når man er single og desperat...

Heh-heh...ja, det er klart. Enhver kvinne som har en vibrator er selvfølgelig både singel og desperat.

".........................................."

Annonse

Gjest Turbo Tuppa

Heh-heh...ja, det er klart. Enhver kvinne som har en vibrator er selvfølgelig både singel og desperat.

Hva hvis man har et godt sexliv med en partner OG har vibrator (kanskje to!) i tillegg? Hva kalles man da tro? ;-)

Gjest Turbo Tuppa

Uhm...ikke singel, men likevel desperat? :-)

"............................................."

Kan man kalles desperat om man har et veldig godt sexliv sammen med sin partner, men alikevel bruker vib for seg selv av og til? Ikke vet jeg. :-)

Kan man kalles desperat om man har et veldig godt sexliv sammen med sin partner, men alikevel bruker vib for seg selv av og til? Ikke vet jeg. :-)

Selvfølgelig kan du det :-)

PS: Du er også desperat hvis du av og til viser lyst overfor partneren. Faktisk er alle kvinner desperate. Alle kvinner er horer, fordi ingen vil ha sex med meg!

Mvh,

Mislykket

"............................................"

Annonse

Gjest Turbo Tuppa

Selvfølgelig kan du det :-)

PS: Du er også desperat hvis du av og til viser lyst overfor partneren. Faktisk er alle kvinner desperate. Alle kvinner er horer, fordi ingen vil ha sex med meg!

Mvh,

Mislykket

"............................................"

*Hehe* Hilsen "Konstant desperat". ;-)

Gjest lurindra

Det her var ingen vanlig vibrator, og heller avansert for bare litt parkos eller onani. Det lyste desperat lang vei av den ja...

I tillegg må vel folk slite noe innmari om de må strappe på seg slike usexy innretninger, de kan da umulig være "flinke" til å skaffe seg orgasmer om de behøver sånt...

Det her var ingen vanlig vibrator, og heller avansert for bare litt parkos eller onani. Det lyste desperat lang vei av den ja...

I tillegg må vel folk slite noe innmari om de må strappe på seg slike usexy innretninger, de kan da umulig være "flinke" til å skaffe seg orgasmer om de behøver sånt...

*LOL* Helt fantastisk hvor mye lavpannet enkelte klarer å rive av seg. Fortsett bare, du :-)

".............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...