Gå til innhold

Frakt- 20-40kg raskt og billig fra utland??

Anbefalte innlegg

Gjest aner ikke jeg
Skrevet

Noen som har annet firma enn posten å anbefale? Skal sende varer hjem fra asia og skulle gjerne hatt varene innen 14 dager, men likevel ikke koste skjorta..Noen som har peiling? Jeg ble anbefalt HML eller noe sånt fra en tidligere, men mulig jeg har fått med meg feil, siden jeg ikke finner noe internationalt firma som heter det (og driver med frakt) Dette må gå air.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Kan det være DHL du er anbefalt?

Jeg har dessverre ingen anbefaling å komme med.

Skrevet

DHL, TNT og UPS er store fraktselskap. Men tviler på at det blir så billig....

Tror faktisk posten er billigst.

Gjest jaddajadda
Skrevet

Kan det være DHL du er anbefalt?

Jeg har dessverre ingen anbefaling å komme med.

Det kan se slik ut,hehe. Skal sjekke nå. Takk!

Skrevet

På jobben sender vi en del med TNT til Asia, og muligens også DHL som er billigere. Men det blir ganske dyrt når det er mer enn en kilo eller to. Med TNT må deet sendes som økonomiekspress når det er så tungt.Det er billigere, men tar lengre tid.Søk på TNT og DHL og les selv!

Gjest jeg vet!
Skrevet

Brukte TNT her om dagen for å sende pakke til Mexico. Et kredittkort (norske turister har det med å miste disse:)) som altså var under minstegrensen på 250g kostet 500kr, og tar 2-3 dager. For å sende med TNT MÅ du på postkontor (ikke post-i-butikk) og gi dem beskjed at det er TNT du vil bruke. Du må fylle ut en del skjema, men det må du uansett hvilket firma u bruker.

TNT er faktisk det billigste jeg fant - og jeg sjekka godt. DHL og de andre er mest for bedrifter, og er veldig komplisert hvis du ikke skal sende fra hovedkontoret deres (som bare er i oslo) Komplisert som i at du får lite hjelp til emballasje, utfylling av tolldeklarasjoner osv. På posten kan de dette. I tillegg kostet det 1300 kr å sende et kredittkort til Mexico (fremme iløpet av 3 dager). Da fikk jeg litt hakeslep....

KOrtet kom frem til mexico i dag, 3 virkedager etter det ble sendt :) Men sjekk denne linken, finner du noe billigere, let me know :)

http://www.posten.no/Portal/ProdukterOgTjenester/TNTGlobalEkspressKontant/kanalforside.htm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...