mchuldra Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Heia. Leier en leilighet med et enormt loft. Tidligere leietakerer har bare reist fra ting de ikke har orket ta med videre. Så i jakt på en spesiell ting, fant jeg et curongbrett. Husker vi hadde et slikt brett da jeg var liten, men husker ikke hvordan man spiller. Noen som kan reglene? Med vennlig hilsen 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Et slikt har vi også! :-) Har arvet det etter bestefattern... Ikke ofte det tas frem, men når det skjer anvender vi biljardregler (i den grad jeg kan dem.....) 0 Siter
mchuldra Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Skrevet 15. mars 2006 Et slikt har vi også! :-) Har arvet det etter bestefattern... Ikke ofte det tas frem, men når det skjer anvender vi biljardregler (i den grad jeg kan dem.....) Heia. Takker. Tenkte jeg skulle vise jentene litt noe fra gamledager.. fra den tiden før dvd og playstation og nett og... Får se om jeg ikke finner ut av et eller annet. :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
nanna Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Er det ikke det samme som biljard, da? Få dingsene oppi hullene? Når du starter, lagger du brikkene langs de to sirklene i midten, annenhver. Så er det bare å slå til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.