Gå til innhold

Det er faktisk mulig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tid tilbake skrev jeg et innlegg ang. at jeg hadde funnet en larve på kneipbrødet mitt. Jeg tror det var "Hawkwind" her inne, som fortalte at han en gang hadde funnet mark i en cuba-sjokolade.

En del her inne trodde ikke det var mulig og finne dyr i godt pakket sjokolade, men se hva jeg kom over i dag:

http://www.ht.no/incoming/article38859.ece

Så det er faktisk mulig selv den dag i dag ;)

Skrevet

Det er antagelig larver av sjokolademøll.

Hvis du kjøper med nøtter, så er det mulighet for andre larver.

Opera Mint er også vert for larver.

Greit med litt kjøttsmak?

Skrevet

Det er antagelig larver av sjokolademøll.

Hvis du kjøper med nøtter, så er det mulighet for andre larver.

Opera Mint er også vert for larver.

Greit med litt kjøttsmak?

Hehe, ja kanskje det hadde vært et greit alternativ for kjøttdeig i disse e-coli tider? ;)

Skrevet

Hehe, ja kanskje det hadde vært et greit alternativ for kjøttdeig i disse e-coli tider? ;)

Jeg ser ikke inni villbringebæra en gang. Søstra mi gransket dem med rekeøyer for om mulig å finne en larve. Hun gransket mine også, for hun syns det var traumatisk at andre skulle spise larver.

Jeg har nok spist mange larver.

Skrevet

Jeg ser ikke inni villbringebæra en gang. Søstra mi gransket dem med rekeøyer for om mulig å finne en larve. Hun gransket mine også, for hun syns det var traumatisk at andre skulle spise larver.

Larver i villbringebær er nam-nam!

Det setter bare en spiss på måltidet, og sørger for litt ekstra proteiner i kosten i villmarken....he-he

Skrevet

Det har nok jeg også, særlig som barn. Foreldrene mine hadde jordbærland i hagen, og en sommer var det maur(!) i svært mange av bærene. De tok ikke med seg bærene til en eventuell maurtue, de bare lå inni og spiste seg tjukke. (Det var nemlig ikke særlig små de maurene som lå inni). I dag grøsser jeg ved tanken, men den gang var det morsomt og åpne bærene og slippe dem ut. Hehe..

Søsteren min hadde kjøpt seg noen plommer og fersken en dag (ikke så veldig lenge siden), og hun gikk rundt i huset mens hun spiste en av dem. Plutselig ser hun en tjukk larve komme ut rett ved siden av der hun hadde tatt en stor bit. Hun sto på badet og så dette i speilbildet sitt. Hun ble så redd at hun pælma frukten i veggen på badet. Hehe...! Flisene på baderomsveggen så ikke ut..

Skrevet

Det setter bare en spiss på måltidet, og sørger for litt ekstra proteiner i kosten i villmarken....he-he

Hihi....!

Er det ikke proteiner man trenger for å bygge muskler da? Et veldig godt tips til alle bodybuildere: spis en bug:)

Skrevet

Det må være upraktisk å være redd insekter.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Hihi....!

Er det ikke proteiner man trenger for å bygge muskler da? Et veldig godt tips til alle bodybuildere: spis en bug:)

Fikk du forresten med deg den dama som spiste edderkopp i en link her forleden? Det var skikkelig yack, asså...

Grøss.

Gjest togli
Skrevet

Jeg mener jeg har hørt at vi svelger en kilo(?) insekter i løpet av livet også. Etter at jeg hørte om det slutta jeg å pese når jeg jogga...

Skrevet

Usj så ekkelt, glad jeg lever et sunt liv uten sjokolade! Og når jeg ser sånt får jeg ikke lyst på det engang......også Caramello som er så god da!

Gjest Hanneline
Skrevet

Fytti katta! For en grusom ekkel opplevelse :(

Skrevet

Det må være upraktisk å være redd insekter.

Veldig....

Skrevet

Veldig....

F eks velte hele bordet med full oppdekning, flere liter gode drikkevarer og grillmat, dip. potetsalat, minibaguetter over gjestene som en slagscene på en Bond-film.

For èn veps. De fleste lurte på om ikke dette var litt drøy reaksjon.

Skrevet

F eks velte hele bordet med full oppdekning, flere liter gode drikkevarer og grillmat, dip. potetsalat, minibaguetter over gjestene som en slagscene på en Bond-film.

For èn veps. De fleste lurte på om ikke dette var litt drøy reaksjon.

Det finnes nok en rekke slike eksempler på uheldige konsekvenser av redsler for insekter.....:-)

Skrevet

:)Priser meg lykkelig for at jeg er allergisk mot koka:)(sjokolade) hihi...

Skrevet

Søstera mi fant noe insekt greier i Smil da vi var små. Hadde spist mye av den allerede. Var kanskje bare i den ene biten, men likevel....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...