Gå til innhold

Katter kan "snakke"

Anbefalte innlegg

Skrevet

*LOL* Nei, og nei som jeg ler nå. Dette var virkelig underholdning!

Tusen takk, keinstein!

Gjest lille rosinen
Skrevet

Tusen takk, keinstein!

Jeg fant samme videoen på et annet nettsted med funnie videoes og holdt på å le meg ihjel. Har sikkert sett den 1000 ganger! "Ooooh, looong Joooohnsen..."

Skrevet

Tusen takk, keinstein!

Den siste katten som synger er veldig sint og redd. Pupillene er store, øynene vidåpne og øra ligger bakover.

Skrevet

Det er utrolig bra!

Jeg fikk det på mail i forrige uke og sendte det videre til svigerinna mi som hardnakka påstår at katten deres kan si "godbit". (Jeg har vært svært tvilende til akkurat det da, men ble litt mer overbevist etter dette.)

Og da hun "kjørte" innslaget på PC-en sin, kom katta ilende til og lurte på hva det var som skjedde. Den skjønte helt tydelig at dette var kattelyder.

Skrevet

Den siste katten som synger er veldig sint og redd. Pupillene er store, øynene vidåpne og øra ligger bakover.

Jeg la også merke til det. Men det var likevel utrolig morsomt...

Skrevet

Jeg la også merke til det. Men det var likevel utrolig morsomt...

Den kan også bare være sint. Naboens var en skikkelig grinebiter, og gaulet på alt den ikke likte. Den stakk ikke av, den bare skulle dominere og skremme. Hunder ble vettskremte av den gamle katteknarken som laget så rare og stygge lyder :-)

Skrevet

Den kan også bare være sint. Naboens var en skikkelig grinebiter, og gaulet på alt den ikke likte. Den stakk ikke av, den bare skulle dominere og skremme. Hunder ble vettskremte av den gamle katteknarken som laget så rare og stygge lyder :-)

Katter er noen merkelige dyr!

Skrevet

Katter er noen merkelige dyr!

De har noe felles: de er matvrak.

I gamle dager, da vi sveiva på boksåpneren, så kom det katter fra alle kanter. Hver gang. Fadern spiste mye fiskeboller og delte ofte litt med kattene. Det førte til en Pavlovsk reaksjon; katter dukka opp fra overalt med et trylleslag til lyden av boksåpneren.

Skrevet

Skikkelig forbanna den katta ja, men jammen kan den synge.

"Oh long Johnson"

*hyler av latter* :-D

Skrevet

De har noe felles: de er matvrak.

I gamle dager, da vi sveiva på boksåpneren, så kom det katter fra alle kanter. Hver gang. Fadern spiste mye fiskeboller og delte ofte litt med kattene. Det førte til en Pavlovsk reaksjon; katter dukka opp fra overalt med et trylleslag til lyden av boksåpneren.

Familien jeg bodde hos når jeg var utvekslingselev hadde 3 katter. Den ene skulle bestandig ligge oppå skolebøkene mine når jeg gjorde lekser! Det var umulig å få henne unna.

En annen foretrakk å ligge på fanget mitt - uansett hvor jeg var.

Men koselig var det!

Skrevet

Familien jeg bodde hos når jeg var utvekslingselev hadde 3 katter. Den ene skulle bestandig ligge oppå skolebøkene mine når jeg gjorde lekser! Det var umulig å få henne unna.

En annen foretrakk å ligge på fanget mitt - uansett hvor jeg var.

Men koselig var det!

Det er en sjarm, noen liker katter, andre ikke. Noe adferd er sjarmerende, annnet ikke. Tisse i sko er ikke sjarmerende. Ligge på boka og male når du skal lese er kanskje sjarmerende, men kanskje du må ha en lurebok de kan ligge på mens du leser en annen.

Det er 1000 historier, men mest sjarmenrende og underlig var hun som hoppa 2,2 meter rett opp på toppen av bokhylla. Der sto hennes private fletta fruktkurv å sove i. Den var 25 cm i diam og 10 cm høy med 10 cm klaring til taket. Fingerstore huller der kattepelsen stakk ut som pensler, hale og labber stakk ut rundt. Der sov hun i timevis. Flere lurte på hva vertskapet hadde gjort med den stakkers katten. Det så ut som noen hadde brutalt stappet henne nedi. De som prøvde å nærme seg ble slått etter av irriterte labber og rykket tilbake. Forsøk på å plassere ting i kurven, ble intenst motarbeidet. En gang falt kurven ned med katten i, den landet på bena med kurven på toppen, som en skilpadde. Det ble ikke ro før kurven var på plass og katten var oppi igjen.

Skrevet

Det er en sjarm, noen liker katter, andre ikke. Noe adferd er sjarmerende, annnet ikke. Tisse i sko er ikke sjarmerende. Ligge på boka og male når du skal lese er kanskje sjarmerende, men kanskje du må ha en lurebok de kan ligge på mens du leser en annen.

Det er 1000 historier, men mest sjarmenrende og underlig var hun som hoppa 2,2 meter rett opp på toppen av bokhylla. Der sto hennes private fletta fruktkurv å sove i. Den var 25 cm i diam og 10 cm høy med 10 cm klaring til taket. Fingerstore huller der kattepelsen stakk ut som pensler, hale og labber stakk ut rundt. Der sov hun i timevis. Flere lurte på hva vertskapet hadde gjort med den stakkers katten. Det så ut som noen hadde brutalt stappet henne nedi. De som prøvde å nærme seg ble slått etter av irriterte labber og rykket tilbake. Forsøk på å plassere ting i kurven, ble intenst motarbeidet. En gang falt kurven ned med katten i, den landet på bena med kurven på toppen, som en skilpadde. Det ble ikke ro før kurven var på plass og katten var oppi igjen.

Igjen, katter er merkelige dyr...

Skrevet

jeg elsker den der! bortsett fra den siste katta. i begynnelsen tenkte jeg at dette må da være fake, eller så har noen virkelig truet katta si eller noe...huff. katta som sier mama får meg til å smelte totalt. den ligner så på min egen. må nesten prøve å få ham til å gjøre det samme :P

Skrevet

jeg elsker den der! bortsett fra den siste katta. i begynnelsen tenkte jeg at dette må da være fake, eller så har noen virkelig truet katta si eller noe...huff. katta som sier mama får meg til å smelte totalt. den ligner så på min egen. må nesten prøve å få ham til å gjøre det samme :P

Den sinte lider nok ikke overlast, da hadde den stukket av. Noen gamle katter er bare så inn i granskauen grinete og maktsyke. Mulig den ikke er normal i hodet heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...