Gå til innhold

Jennifer Ehle- hvor har jeg henne fra??

Anbefalte innlegg

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jennifer Ehle spiller Lissie i Stolthet og fordom som går på NRK mandager. Jeg VET jeg har sett henne i noe før, enten film eller serie, men kommer ikke på hva?! Jeg blir sittende å spekulere på dette hver mandag når jeg ser Stolthet og Fordom!

Jeg husker ikke så mye fra der hvor jeg har sett henne før, mest ansiktet hennes og at hun ler og er glad :-)

Jeg har sjekket filmografien hennes, og ingen av de filmene jeg fant der virker kjent for meg.. Har hun spilt i noen serioer som har gått på norske kanaler?

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg sjekka med et lite søk først om jeg fant ut hvor jeg har henne fra og kom inn på en lignende side, men kommer ikke på hvor jeg har sett henne!

Men, takk for hjelpa lell!

Skrevet

Kanskje du husker henne fra forrige gang Stolthet og fordom ble vist?

For den har gått på norsk tv før, men jeg husker ikke hvilken kanal.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Kanskje du husker henne fra forrige gang Stolthet og fordom ble vist?

For den har gått på norsk tv før, men jeg husker ikke hvilken kanal.

Jeg har ikke sett stolthet og fordom før, så det tviler jeg på... Kanskje hun har hatt en gjesterolle i en serie eller noe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...