Gå til innhold

Gravid og studier, eventuelt bytte skole?

Anbefalte innlegg

Gjest ung gravid sykepleiestudent

hei jeg er en ung student som er gravid, har termin i mai/juni.

Jeg er student på sykepleia i gjøvik, men barnefaren og familien min (og hans) bor på vestlandet.

Når barnet kommer vil jeg helst vere nær familien, men sånn jeg har forstått det så er det vanskelig å få byttet skole, noen som har erfaringer med hvordan dette går føre seg når enn er gravid og har fått barn?

blir studie lånet omgjort til stipend?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222597-gravid-og-studier-eventuelt-bytte-skole/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nøffnøff

når det gjelder å bli overført studieplass så må du ta konktakt med det studiestedet du ønsker å studere på og fortelle dem hvirdan studieplanen din ser ut der dustuderer nå, og om de følger nogenlunde samme. det er ofte dette det avhenger av.

du må uansett søke om det, og ha klar studieplanen din når du ringer dem.

gå inn på lanekasen.no for å lese mer omgraviditet og studier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...