Gå til innhold

Sletting av usanne påstander

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator
Skrevet

Fra tid til annen diskuteres forhold vedr. "webmastere" på dol og hva vi gjør og ikke gjør. Dette synes vi er ok, særlig dersom innleggene innebærer konstruktive tilbakemeldinger.

De siste månedene har det har det imidlertid flere ganger blitt fremsatt falske beskyldninger om at webmastere skal ha brutt sin taushetsplikt mm. Enkelte brukere gjentar disse påstandene gang på gang, og selv om redaksjonen har bedt om å bli kontaktet dersom det finnes belegg for slike påstander, har vår daglige leder eller andre i redaksjonen ikke blitt kontaktet.

Vi vil fortsatt oppfordre brukere som mener de har belegg for at "webmaster" har brutt taushetsplikten om å kontakte redaksjonen.

Usanne påstander som gjentas ofte nok, vil av en del brukere kunne oppfattes som sanne. Av denne grunn kommer vi fremover til å slette innlegg med denne type påstander.

Gjest Stønn!
Skrevet

Vet du noe om at det har vært en stor konflikt med en tidligere webmaster her, eller var det løgn?

Gjest midia
Skrevet

Jeg var en av dem som spekulerte pga at noen la ut usanne rykter om webmasters jobb, jeg har fått en fin forklaring fra ledelsen og er fornøyd med det.

Oppfordrer dere som er i tvil om webmasters jobb om å sende mail til ledelsen å få en forklaring.

Gjest Stønn!
Skrevet

Jeg var en av dem som spekulerte pga at noen la ut usanne rykter om webmasters jobb, jeg har fått en fin forklaring fra ledelsen og er fornøyd med det.

Oppfordrer dere som er i tvil om webmasters jobb om å sende mail til ledelsen å få en forklaring.

Hvorfor kan ikke den forklaringen legges ut her så alle ser den, så alt foregår åpent?

Gjest midia
Skrevet

Hvorfor kan ikke den forklaringen legges ut her så alle ser den, så alt foregår åpent?

tja nei jo jeg vet ikke helt jeg.

Hvorfor er det så vanskelig for de som tviler og legger ut tråd etter tråd å ta email kontakt med ledelsen istedet?

DOKTOR-GREG
Skrevet

Webmaster må tåle debatt om alt, også sin egen posisjon og rykter.

- Gammelt jungelord.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...