Gjest Ramina Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Mars i fjor kjøpte jeg en pc hos mpx. kostnad nesten 11 000.- kr. Den hadde mange problemer og feil og det endte opp med at jeg kunne heve kjøpet. Var så fornøyd med servicen fra mpx tross alt at jeg byttet denn inn i en annen pc (beholdt skjermen) Dette var helt i begynnelse av oktober 2005. Nå for et par dager siden fikk jeg inkassovarsel pålydende pcsummen. ¨ Jeg blir smått hysterisk og ringer dem opp, får etter litt beskjed om at det er greit, at returavd. har rotet en del slik. I dag kommer en mail om at: "for å kunne fortsette på denne her så treger vi utleveringsbilaget som viser at varen er mottat hos ss". Det er ei som sier til rekl.ansv at returen ikke er registrert og hva gjør vi...?" Svaret er som jeg sa at de trenger utleveringsbilaget...og denne mailen var sendt til meg. Nå kan jeg være så heldig at mailen er sendt feil. Ser nemmelig at hun ene har tatt min mail og videresendt den til henne andre med egen skrift på så og si. Jeg har ikke en eneste svart prikk, og pc`n er selvsakt levert den. Hva inni huleste gjør jeg hvis de fortsetter å "presse" på meg? Kvitteringa for innlevert pakke finner jeg jo ikke nå nesten et halvt år etterpå. Fanden altså...kommer ikke til å få sove i kveld. Hjelp!! Takk :S 0 Siter
Gemini Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Klag skriftlig på kravet. Et krav som er bestridt (skriftlig) av kunden, kan ikke sendes til inkasso iflg. loven. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Klag skriftlig på kravet. Et krav som er bestridt (skriftlig) av kunden, kan ikke sendes til inkasso iflg. loven. Jeg får begynne med å ringe i morgen i håp om at dette er feil. Det er mange timer å vente...søren... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.