Gå til innhold

Versailles i Paris

Anbefalte innlegg

Gjest Hanneline
Skrevet

Er vel en naturlig attraksjon å se? Min samboer sier han "driter i slott" og er ikke særlig interessert i se det.

Men Solkongens slott er jo ikke "bare et slott" ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Marres
Skrevet

Jeg hadde ikke orket å sett det, selv om jeg skjønner hva du mener. Men tror dere må bare være enige om å være uenige når det kommer til å prioritere slike ting. Når jeg og sambo er ute og reiser, har jeg nå fått han til å innse at det at jeg ikke er sur eller vrang, eller mener det personlig når jeg ikke vil være med å se i div luksusbil-forretninger. Og jeg har ingen problemer med at han ikke har lyst til å bruke tid på å henge på slep når jeg er innom div motehus (bedre å være alene enn en sur gubbe på slep:). Men dette er jo bare snakk om et par timer av hele turen, så det gjør ingen verdens ting. Fokuser heller på det koselige dere gjør sammen :)

Skrevet

JEg har vært der. Versailles er i grunnen bare et slott - i alle fall om du har vært på endel slott nedover i Europa.

Selvsagt er det fint. HAgen er nydelig. Rommene er fantastiske. Men, slik er det i de fleste andre slottene også.

Gjest Morsk
Skrevet

Versailles er et gedigent slottsområde med mange digre hus og en aldeles enorm hage: Flott for den som liker slik, og gørr kjedelig og en bortkastet dag for den som ikke har sansen.

Hva med å bruke en dag i Eurodisney som ligger like utenfor Paris i stedet? Er det mer for ham?

Gjest Hanneline
Skrevet

Versailles er et gedigent slottsområde med mange digre hus og en aldeles enorm hage: Flott for den som liker slik, og gørr kjedelig og en bortkastet dag for den som ikke har sansen.

Hva med å bruke en dag i Eurodisney som ligger like utenfor Paris i stedet? Er det mer for ham?

Vi skal en dag i eurodisney også ;)

Gjest paris HL
Skrevet

Hvor lenge skal dere være i Paris? Drar dere til Versailles bør dere ha mer enn en lang helg. Dere bruker en hel dag på det besøket. Husk Paris er stort og man bruker mye tid i transport. Hvis dere skal være en dag i disneyland så ville jeg brukt resten av tiden til å se selve paris sentrum. veldig mye å se og gjøre. Må hvertfall ha minst 4 -5 dager for å få med seg de viktigste serverdighetene inni byen og tid til litt kos også.

Gjest Hanneline
Skrevet

Hvor lenge skal dere være i Paris? Drar dere til Versailles bør dere ha mer enn en lang helg. Dere bruker en hel dag på det besøket. Husk Paris er stort og man bruker mye tid i transport. Hvis dere skal være en dag i disneyland så ville jeg brukt resten av tiden til å se selve paris sentrum. veldig mye å se og gjøre. Må hvertfall ha minst 4 -5 dager for å få med seg de viktigste serverdighetene inni byen og tid til litt kos også.

Vi skal bare være 5 dager.

En dag i eurodisney, en dag i versailles, 2 dager i paris og siste dag drar vi hjem.

DOKTOR-GREG
Skrevet

Det er kun en ting jeg digger med Paris, og det er restauranten på Hotel Costes (liker endel andre ting også, da)

Gjest Morsk
Skrevet

Vi skal bare være 5 dager.

En dag i eurodisney, en dag i versailles, 2 dager i paris og siste dag drar vi hjem.

En grei løsning ved første gangs besøk. Dermed får dere lyst til å reise tilbake senere for å se alt dere ikke rakk.

Skrevet

Det er kun en ting jeg digger med Paris, og det er restauranten på Hotel Costes (liker endel andre ting også, da)

Og jeg liker ikke Paris i det hele tatt.

Gjest Hanneline
Skrevet

En grei løsning ved første gangs besøk. Dermed får dere lyst til å reise tilbake senere for å se alt dere ikke rakk.

Tja, jeg har vært i Paris en gang før da... når jeg var 13/14 så jeg husker svært lite da.

Men han har så lyst til å dra dit og jeg ser gjerne for meg det også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...