Gå til innhold

Jelly Bellys vs. kokain

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor koster Jelly Bellys så utrolig mye? Var på Deli de Luca nettopp, og fikk omtrent hakeslep. 37 kroner for en bitteliten pose med mindre enn en neve beans.

Skrevet

Det kan du spørre om. Godteriet har høy kjendis-faktor. Det reklameres med mange kjente (navngitte) amerikanske stjerner som bare eeelsker Jelly Beans.

Så min teori er at det har blitt en slags luksusvare (som dessverre er altfor god til at jeg greier å styre unna).

;-)

Skrevet

Det kan du spørre om. Godteriet har høy kjendis-faktor. Det reklameres med mange kjente (navngitte) amerikanske stjerner som bare eeelsker Jelly Beans.

Så min teori er at det har blitt en slags luksusvare (som dessverre er altfor god til at jeg greier å styre unna).

;-)

Dessverre hadde de ikke sukkerfrie beans da. De hadde bare noen løsvektskuffer, men endel poser med ulike beans. Ikke d ejeg ville ha da selvsagt. Jeg ville helst bare ha buttered popcorn :-) Men de er jo ikke sukkerfrie da.

Skrevet

Det verste er kanskje at det er verdt det... :-o

Ja, ikkesant? Forferdelig avhengighetsgreie.. mmmmmm!

Gjest Hanneline
Skrevet

Deli de luca er bare i Oslo ikke sant? aldri hørt om de jelly beans greiene før.

Heldig dere :)

Skrevet

Deli de luca er bare i Oslo ikke sant? aldri hørt om de jelly beans greiene før.

Nei, det er Deli de Luca andre steder i Oslo Akerhus også :-)

Skrevet

Sikkert fordi de er spesialimportert???

Skrevet

De selger ut en mengde slike poser på KIWI på Tigerplassen i Moss - til 8,- posen! :)

Skrevet

De har det på Ultra også.

Skrevet

De selger ut en mengde slike poser på KIWI på Tigerplassen i Moss - til 8,- posen! :)

Er det mulig? Er det størrelse på posen også?

Skrevet

Er det mulig? Er det størrelse på posen også?

tja - en stor næva i hver?

Gjest jelly beans
Skrevet

Heter Jelly Beans noe mer enn det? Et merke eller noe? Vet ikke helt hva jeg lurer på, men Kiwi butikken like ved der jeg bor har smågodt og noe der heter Jelly Beans så lurer på om det er "fake" eller de dere snakker om fra DeliDiLuca osv. Hvis de er ekte koster de jo kun 9.90kr hg ;)

Skrevet

Det er mulig det er smaksløkene mine det er galt med, men jeg synes ikke de er så sensasjonelt gode, jeg. Ble skikkelig skuffa etter all hypen. De er jo ikke noe bedre enn for eksempel smurfedrops:-/

Skrevet

Det er mulig det er smaksløkene mine det er galt med, men jeg synes ikke de er så sensasjonelt gode, jeg. Ble skikkelig skuffa etter all hypen. De er jo ikke noe bedre enn for eksempel smurfedrops:-/

Enig - jeg kommer ikke til å kjøpe dem igje -i alle fall ikke de som smakte smør og popcorn og sånn - *litt grøss* - men de som hadde ulike fruktsmaker var gode! :)

Skrevet

Heter Jelly Beans noe mer enn det? Et merke eller noe? Vet ikke helt hva jeg lurer på, men Kiwi butikken like ved der jeg bor har smågodt og noe der heter Jelly Beans så lurer på om det er "fake" eller de dere snakker om fra DeliDiLuca osv. Hvis de er ekte koster de jo kun 9.90kr hg ;)

De er ekte de på KIWI - i alle fall om du bor på "Mosseskauen" :)

DOKTOR-GREG
Skrevet

Dust, du har jo kjøpt helt feil produkt. Kjøp Oreo neste gang, det er mye mindre kunstige tilsetningsstoffer også, og har fin produktemballasje.

Skrevet

tja - en stor næva i hver?

Enda en grunn til mossetur.

Kokosboller og Jelly Beans.

:o)

Skrevet

Enda en grunn til mossetur.

Kokosboller og Jelly Beans.

:o)

Bare gi meg et pling - så skal jeg ta deg med på safari! hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...