Gå til innhold

forlover middag

Anbefalte innlegg

Gjest Hanneline
Skrevet

Er det vanlig å ta med bare forloverne på middag etter vielsen? (altså ikke foreldre, familie eller venner) men bare brudetparet og forloverne?

Skrevet

Det kommer jo ann på hva slags bryllup dere skal ha det.

Det vanligste er jo å ha en bryllupsfest etter vielsen. Der er foreldre, forlovere, slekt og venner.

Andre har bare en lite middag for de nærmeste - foreldre, søsken, forlovere og kanskje noen venner.

Og så kan man gjøre det mindre og mindre.

Hvis foreldrene deres er med på vielsen vil jeg tro de setter pris på å få være med på en middag etterpå.

Gjest LucySky
Skrevet

Vanlig og vanlig. Noen gjør det, andre ikke.Jeg kjenner veldig mange som har gjort det på den måten.

For tida er det "vanlig" med dyre brylluper, masse mennersker, dyr kjole. Men ikke alle ønsker å velge det.

DOKTOR-GREG
Skrevet

Jeg synes du skal invitere ca. 50 stk til middag, og ca. 100 til kaffe.

Gjest minnie xxs
Skrevet

Jeg synes du skal invitere ca. 50 stk til middag, og ca. 100 til kaffe.

Jeg er kjempeenig!

Gjest enkelt og greit
Skrevet

Hvis paret er ganske voksent, og det ikke er andre gjester tilstede under vielsen, så tror jeg det er ganske vanlig, ja.

Men det ville være veldig rart å ta med seg noen og ikke alle som var tilstede under vielsen, til middagsselskap.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det var min drøm da vi skulle gifte oss, gå ut og spise sammen med forloverne etter vielsen, og det var det.

Så ble det bryllup over to dager i stedet. Drømmen oppfylt etter vielsen, og så fest for slekt og venner dagen etterpå. Ikke alltid man får det helt som man selv vil, i alle fall ikke når man gifter seg med en odelsgutt. :-)

Petrine Eiffel
Skrevet

Nei

Det er det vel. Hvis man gifter seg borgerlig med bare brudeparet og forloverne, så er det da helt normalt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...