Gå til innhold

etterlysning jente 16 år

Anbefalte innlegg

Gjest mamma 24-7
Skrevet

Har du sett denne jenta? Her kommer beskrivelse av min datter,

Rebecca Blomsø

Skaalvik.

Hun er 16 år, 168 cm høy, slank benbyggning,

mørkt hår med et

dårlig forsøk på frisyren "dreads",

dreadlocks/rasta).

Håret vil sannsynligvis se temmelig flokete ut nå etter 2 uker

på rømmen.)

Hun er veldig lys/blek i huden med føflekk på høyre

kinn. Hun liker å gå i svarte eller mørke klær, og platåsko eller

scater-sko.

Hun prater Trondheimsdialekt. Hun er meldt savnet fra

barnevernsinstitusjon i Arendal, og saken er

forlengst meldt til

politiet.

Saken har fått ekstra blest da vi som

foreldre gikk til det skritt å gå ut i media. Først i Fædrelandsvennen

Kr.Sand,

Mandag 10. jan. etter å ha kjørt 90

mil,deretter tirsdag 11. jan i

Adresseavisen i Tr.heim. Det antas at hun er sammen

med en 38 år

gammel mann fra Kr.Sand som kjører en hvit Toyota

Yaris, varebil.

Politiet i Trondheim har foretatt en sporing av mob

hennes

tirsdag sist uke.

De fikk treff på sentrum av Lillesand. Etter en prat med kontakt

lærer på skolen, fikk jeg vite at flere elever har at Rebecca befinner

seg i området Tønsberg. De kjører bil og er derfor

mobile, og forflytter seg raskt.

Ønsker å dekke helle området Agder, Telemark og Vestfold. Hvis du kan

bruke ditt kontaktnett og spre denne mailen mest

mulig ville jeg blitt meget takknemlig. Vi er kommet langt forbi

det punktet hvor diskresjon er viktig.

Bare kjør på!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du hadde tatt deg bryet med å forhåndsvise innlegget og fjerne alle ">>" og laget litt avsnitt så er det sikkert mange fler som hadde giddet å lese det... :-/

Gjest Persille
Skrevet

Hvis du hadde tatt deg bryet med å forhåndsvise innlegget og fjerne alle ">>" og laget litt avsnitt så er det sikkert mange fler som hadde giddet å lese det... :-/

?

Innlegget ser helt fint ut for meg?

Skrevet

?

Innlegget ser helt fint ut for meg?

WEbmaster har sikkert endret det - for det var fullt av sånne:

Gjest knarp
Skrevet

Er du moren hennes?

En mamma som skriver om en person hun omtaler som datteren sin, er høyst sannsynlig moren hennes :-)

Gjest Diselle
Skrevet

En mamma som skriver om en person hun omtaler som datteren sin, er høyst sannsynlig moren hennes :-)

Det står nøyaktig det samme i linken Flisa la ut, så mamma 24-7 kunne jo godt bare ha klippet det ut derfra.

Skrevet

Det står nøyaktig det samme i linken Flisa la ut, så mamma 24-7 kunne jo godt bare ha klippet det ut derfra.

Men det er jo ikke så rart - at de bruker samme tekst overalt - dessuten var innlegget anderledes med det samme det ble lagt ut.

Åkke som - det viktigste er vel at jenta kommer til rette?

Gjest Persille
Skrevet

WEbmaster har sikkert endret det - for det var fullt av sånne:

ok - det forklarer saken.

Gjest Diselle
Skrevet

Men det er jo ikke så rart - at de bruker samme tekst overalt - dessuten var innlegget anderledes med det samme det ble lagt ut.

Åkke som - det viktigste er vel at jenta kommer til rette?

Nei, ER det moren er det selvsagt ikke rart. Men om hun bare klippet den rett ut, fremfor å legge ut link, uten å være moren, er det litt rart.

Skrevet

Nei, ER det moren er det selvsagt ikke rart. Men om hun bare klippet den rett ut, fremfor å legge ut link, uten å være moren, er det litt rart.

Det er vel ikke sikkert hun hadde link til en diskusjonsside da.....? Det er mest nærliggende at hun bare legger ut innholdet i en mail.

Gjest Diselle
Skrevet

Det er vel ikke sikkert hun hadde link til en diskusjonsside da.....? Det er mest nærliggende at hun bare legger ut innholdet i en mail.

Da kunne hun sagt at hun hadde fått det på mail? Men samme kan det være. :) Tragisk uansett.

Skrevet

Da kunne hun sagt at hun hadde fått det på mail? Men samme kan det være. :) Tragisk uansett.

MORA har vel ikke fått det på mail? hehe

dette begynner å bli teit.

Gjest mamma 24-7
Skrevet

Er du moren hennes?

Nei det er jeg ikke, henta etterlysningen på et annet forum og la det inn på fler. Saken er helt reell, så om noen har opplysninger er det fint om de henvender seg til politiet med dem.

Gjest mamma 24-7
Skrevet

Var ikke klar over at det var lagt inn på dol fra før, men en gang for mye er sikkert bedre enn en gang for lite.

Gjest mamma 24-7
Skrevet

Ja det er kanskje litt rart, men jeg kopierte inlegger fra bokstavbarna.no og å legge link dit er ikke så effektivt da man må melde seg inn i forumet for å kunne lese det som står der.

Derfor klipp og lim....

¤ Skara ¤
Skrevet

Uff så tragisk:((((

Håper de finner henne! Har det vært vist på nyhetene? Tv når sikkert flere enn lokalaviser.

Håper de finner henne snart, tenker på familien hennes!

Gjest Diselle
Skrevet

MORA har vel ikke fått det på mail? hehe

dette begynner å bli teit.

Hun er ikke moren, så spørsmålet mitt var tydeligvis ikke så dumt likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...