Gå til innhold

etterlysning jente 16 år

Anbefalte innlegg

Gjest mamma 24-7
Skrevet

Hvis du hadde tatt deg bryet med å forhåndsvise innlegget og fjerne alle ">>" og laget litt avsnitt så er det sikkert mange fler som hadde giddet å lese det... :-/

Sorry, jeg glemte at jeg var i rettskrivingsverden på dol. Om noen ikke gidder å lese inlegget fordi det virker kaotisk så kan de lese det her

http://72.14.203.104/search?q=cache:-pZfxfWL4_MJ:www.jzky.net/News/article/sid%3D407.html+Rebecca+Bloms%C3%B8+Skaalvik&hl=no&ct=clnk&cd=2

Gjest mamma 24-7
Skrevet

WEbmaster har sikkert endret det - for det var fullt av sånne:

jepp, webmaster har nok endra det, tusen takk til webmaster :))

Gjest mamma 24-7
Skrevet

Hun er ikke moren, så spørsmålet mitt var tydeligvis ikke så dumt likevel.

Nei ikke dumt spørsmål, men det intressange er om noen har opplysninger i saken....

Skrevet

Sorry, jeg glemte at jeg var i rettskrivingsverden på dol. Om noen ikke gidder å lese inlegget fordi det virker kaotisk så kan de lese det her

http://72.14.203.104/search?q=cache:-pZfxfWL4_MJ:www.jzky.net/News/article/sid%3D407.html+Rebecca+Bloms%C3%B8+Skaalvik&hl=no&ct=clnk&cd=2

Det er litt forskjell på å skrive noen ord feil og å poste et halvmeter langt innlegg fullt av tegn som ikke hører hjemme der.

Dette var tydeligvis noe du ønsket å formidle til så mange mennesker som mulig, og da ville det vel vært en idé å gjøre det så leservennlig som mulig også.

Skrevet

"mørkt hår med et dårlig forsøk på frisyren "dreads", dreadlocks/rasta)."

Merkelig beskrivelse av sin forsvunnede datter. Far generelt et inntrykk av en slags "denne jenta er bare problemer og irritasjon, men vi maa jo nesten lete etter henne siden hun er dattern vaar" holdning. Skjonner godt at hun bor paa barnehjem/er paa roemmen...

Gjest mamma 24-7
Skrevet

Det er litt forskjell på å skrive noen ord feil og å poste et halvmeter langt innlegg fullt av tegn som ikke hører hjemme der.

Dette var tydeligvis noe du ønsket å formidle til så mange mennesker som mulig, og da ville det vel vært en idé å gjøre det så leservennlig som mulig også.

Selvsagt ønsket jeg at fest mulig skulle lese dette, og budre selvsagt ha sjekka at det jeg sendte ble leselig, men nå er det sånn her at når ting først er sendt, så kan det ikke redigeres etterpå så vidt jeg vet da. (ja jeg vet man kan sjekke inlegget før det blir sendt, men jeg glemte det i farta) Flott at webmaster fiksa det :))

ellers så er det og sånn her at noen er snare med å kommentere skrivefeil fra andre og det skjønner jeg ikke vitsen med.

Gjest mamma 24-7
Skrevet

"mørkt hår med et dårlig forsøk på frisyren "dreads", dreadlocks/rasta)."

Merkelig beskrivelse av sin forsvunnede datter. Far generelt et inntrykk av en slags "denne jenta er bare problemer og irritasjon, men vi maa jo nesten lete etter henne siden hun er dattern vaar" holdning. Skjonner godt at hun bor paa barnehjem/er paa roemmen...

Hvordan syns du det skulle beskrives da. Om det er sånn frisyren til jenta er, så er det vel viktig at det er riktigst mulig beskrevet i en etterlysning, poenget er jo å kunne kjenne henne igjen, ikke sant?

Gjest mamma 24-7
Skrevet

Tror hun har kommet til rette igjen nå.

Det er flott :))

Gjest sandex
Skrevet

Hvordan syns du det skulle beskrives da. Om det er sånn frisyren til jenta er, så er det vel viktig at det er riktigst mulig beskrevet i en etterlysning, poenget er jo å kunne kjenne henne igjen, ikke sant?

Ikke bry deg med sånne HJERNEDØDE kommentarer fra DarkPink! - Lykke til i letingen, og jeg skal spre denne videre, ihvertfall!!

Skrevet

Dreads-lignende frisyre....? Gaar fint an aa beskrive henne uten aa vaere nedlatende.

Skrevet

Ikke bry deg med sånne HJERNEDØDE kommentarer fra DarkPink! - Lykke til i letingen, og jeg skal spre denne videre, ihvertfall!!

Herregud, det har jo ikke noe med at man ikke skal spre det videre eller lete aa goere? Det er ikke moren som skriver inn her heller. Lax'n litt da.

Gjest sandex
Skrevet

Herregud, det har jo ikke noe med at man ikke skal spre det videre eller lete aa goere? Det er ikke moren som skriver inn her heller. Lax'n litt da.

Døøøøh :) Ditto! :) Den var jo hjernedød den kommentaren, så da må jeg jo få si det.

Skrevet

Døøøøh :) Ditto! :) Den var jo hjernedød den kommentaren, så da må jeg jo få si det.

Da forstaar du ikke hva jeg mener.

Gjest sandex
Skrevet

Da forstaar du ikke hva jeg mener.

Det kan jeg også forstå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...