Gå til innhold

Kalorier i hjemmelaget popcorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest vioola

Nei, det ville jeg vært forsiktig med.

ikke hør på de gledesdreperne , popcorn er slettes ikke så farlig.

men ville anbefale deg micropopcorn , da slipper du oljen , pluss at det smaker mye bedre.

ca 500 kalorier i en pose. Men du greier som regel ikke og spise alt. og hvis du bytter et av måltidene dine med popcorn skader det ikke. Ehm sånt rent kalorimessig da , men er ikke mye næringsstoffer i popcorn da

ikke hør på de gledesdreperne , popcorn er slettes ikke så farlig.

men ville anbefale deg micropopcorn , da slipper du oljen , pluss at det smaker mye bedre.

ca 500 kalorier i en pose. Men du greier som regel ikke og spise alt. og hvis du bytter et av måltidene dine med popcorn skader det ikke. Ehm sånt rent kalorimessig da , men er ikke mye næringsstoffer i popcorn da

_Jeg_ greier å spise alt! Jeg er riktignok liten, men jeg har ca. fire mager!

Jeg laget det likevel ja :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...