Moraki Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Uten smør, poppet kun i litt olivenolje. Kan jeg spise det hvis jeg er på slankern? *tar en pause i jelly beans* 0 Siter
DOKTOR-GREG Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Nei, det ville jeg vært forsiktig med. 0 Siter
Aryane Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Det er bedre enn f.eks chips, mindre fett, men det inneholder en del karbohydrater. Det lureste er nok å la vær hvis du slanker deg. 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Nei, det ville jeg vært forsiktig med. ikke hør på de gledesdreperne , popcorn er slettes ikke så farlig. men ville anbefale deg micropopcorn , da slipper du oljen , pluss at det smaker mye bedre. ca 500 kalorier i en pose. Men du greier som regel ikke og spise alt. og hvis du bytter et av måltidene dine med popcorn skader det ikke. Ehm sånt rent kalorimessig da , men er ikke mye næringsstoffer i popcorn da 0 Siter
Moraki Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Skrevet 14. mars 2006 ikke hør på de gledesdreperne , popcorn er slettes ikke så farlig. men ville anbefale deg micropopcorn , da slipper du oljen , pluss at det smaker mye bedre. ca 500 kalorier i en pose. Men du greier som regel ikke og spise alt. og hvis du bytter et av måltidene dine med popcorn skader det ikke. Ehm sånt rent kalorimessig da , men er ikke mye næringsstoffer i popcorn da _Jeg_ greier å spise alt! Jeg er riktignok liten, men jeg har ca. fire mager! Jeg laget det likevel ja :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.