Gå til innhold

Anbefalte innlegg

DOKTOR-GREG
Skrevet

De har ikke delt inn i to sendinger, hvor den ene kommer etter nyhetene kl 2100.

Gjest Persille
Skrevet

De har ikke delt inn i to sendinger, hvor den ene kommer etter nyhetene kl 2100.

Jo, det har de.

DOKTOR-GREG
Skrevet

Jo, det har de.

Nei, bare se på VG-reklamen nå (i dette øyeblikk)

Skrevet

Jo, det har de.

Derfor jeg ikke skjønte noe....jeg slo over jeg -hehe. Nå ser jeg CSI

Skrevet

Men jeg skjønte ikke hva han fyren som klinte det grønne greine i ansiktet hadde funnet opp.

Hvem gikk forresten videre?

Jaja... Får ikke med seg alt her en sitter med pcen på fanget.

Skrevet

Hæ?

Skrevet

Men jeg skjønte ikke hva han fyren som klinte det grønne greine i ansiktet hadde funnet opp.

Nei, men vi får flotte røde mønstre på låra! :)

DOKTOR-GREG
Skrevet

Han fant opp syrenøytraliserende syre eller noe.

Skrevet

Han fant opp syrenøytraliserende syre eller noe.

SALVE

Skrevet

Konseptet er jo helt på trynet. Trekke inn tapere som frivillig dummer seg ut, og tjene penger på det. TV2 tjener mer på en kveld, enn alle disse "oppfinnerne" tilsammen vil klare på et helt liv.

DOKTOR-GREG
Skrevet

SALVE

Den salven hadde nøytralisert flisa

Skrevet

Den salven hadde nøytralisert flisa

Nei- jeg er basisk - har PH 10 jeg :)

Gjest Persille
Skrevet

?

Gjest Persille
Skrevet

Er det deg, Per? Sille

Røyker du nå igjen?

Gjest sandex
Skrevet

Konseptet er jo helt på trynet. Trekke inn tapere som frivillig dummer seg ut, og tjene penger på det. TV2 tjener mer på en kveld, enn alle disse "oppfinnerne" tilsammen vil klare på et helt liv.

Taperen her er nok deg, ja :)

Skrevet

Jeg kan gjerne sette en tusenlapp på at idèene om 3 år ikke har skapt et eneste vellykket aksjeselskap, eller at noen av oppfinnerne har skapt et levebrød på sin idè. Tør du vedde i mot? ;)

Vellykkede selskaper, og vellykkede gründere, skapes av mennesker som ut fra eksisterende produkter/tjenester, angriper markedet med nye varemerker, og en annerledes forretningsutvikling.

Se på en av dommerne, Idar Vollvik som i dag er milliardær. Han grep tak i et eksisterende marked, skapte et flott varemerke, og tok i bruk nye kreative måter å nærme seg markedet på. Pluss at han la ned et enormt stykke arbeid.

Det er på helt andre arenaer enn skval-TV, som det skapes business.

Skrevet

Taperen her er nok deg, ja :)

Lar meg overhodet ikke provosere. Jeg kan gjerne sette en tusenlapp på at idèene om 3 år ikke har skapt et eneste vellykket aksjeselskap, eller at noen av oppfinnerne har skapt et levebrød på sin idè. Tør du vedde i mot? ;)

Vellykkede selskaper, og vellykkede gründere, skapes av mennesker som ut fra eksisterende produkter/tjenester, angriper markedet med nye varemerker, og en annerledes forretningsutvikling.

Se på en av dommerne, Idar Vollvik som i dag er milliardær. Han grep tak i et eksisterende marked, skapte et flott varemerke, og tok i bruk nye kreative måter å nærme seg markedet på. Pluss at han la ned et enormt stykke arbeid.

Det er på helt andre arenaer enn skval-TV, som det skapes business.

Skrevet

Han fant opp syrenøytraliserende salve fordi han hadde hatt en ulykke hvor han hadde fått maursyre i ansiktet. Og sykehusene brukte bare vann mot det.

Han gikk videre, sammen med hun med frysetørka barnemat. Sistnevnte kom egentlig på delt andre plass med han med tyverisikker sykkel, og han presten med lys på fotgjenger overganger. Men dommerene avgjorde at barnematen var best og sendte henne videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...