Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sandex
Skrevet

Lar meg overhodet ikke provosere. Jeg kan gjerne sette en tusenlapp på at idèene om 3 år ikke har skapt et eneste vellykket aksjeselskap, eller at noen av oppfinnerne har skapt et levebrød på sin idè. Tør du vedde i mot? ;)

Vellykkede selskaper, og vellykkede gründere, skapes av mennesker som ut fra eksisterende produkter/tjenester, angriper markedet med nye varemerker, og en annerledes forretningsutvikling.

Se på en av dommerne, Idar Vollvik som i dag er milliardær. Han grep tak i et eksisterende marked, skapte et flott varemerke, og tok i bruk nye kreative måter å nærme seg markedet på. Pluss at han la ned et enormt stykke arbeid.

Det er på helt andre arenaer enn skval-TV, som det skapes business.

Hadde jeg hatt muligheten, så hadde jeg veddet imot. Tror at minst 1 av de som var med i programmet kan lage levebrød ut av dette. Men er selvfølgelig enig at det meste er piss :) MEN - det er unntak!

Skrevet

Hadde jeg hatt muligheten, så hadde jeg veddet imot. Tror at minst 1 av de som var med i programmet kan lage levebrød ut av dette. Men er selvfølgelig enig at det meste er piss :) MEN - det er unntak!

Tusenlappen min er klar den...

Hvis du hadde veddet i mot, så hadde jeg om 3 år hatt ytterligere en tusenlapp...

Kunne vært moro å høre hvilken av idèene du tror vil gi levebrød til noen av oppfinnerne...

Gjest sandex
Skrevet

Tusenlappen min er klar den...

Hvis du hadde veddet i mot, så hadde jeg om 3 år hatt ytterligere en tusenlapp...

Kunne vært moro å høre hvilken av idèene du tror vil gi levebrød til noen av oppfinnerne...

Skal si det når den har gått videre til finalen :) (om de går videre til finalen)

Vedder gjerne en null mer, jeg :)

Skrevet

Skal si det når den har gått videre til finalen :) (om de går videre til finalen)

Vedder gjerne en null mer, jeg :)

Jeg svarer med en null til...

Forutsetningen er at selve SALGET av PRODUKTET har gitt levebrød til èn person i èt år. Altså ikke at vedkommende har finansiert sitt levebrød ved lån, eller tilskudd fra noen tullinger innen offentlige støttesordninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...