Gå til innhold

Noen som har blitt gravid med angrepille?

Anbefalte innlegg

Gjest Litt angst

Lurer på dette, da jeg for ca 2,5 uker siden måtte ta angrepille. Det stod på pakningsvedlegget at man etter 2 uker burde ta en graviditetstest hvis mensen uteblir, men det stod også at mensen kunne komme tidligere eller senere enn forventet etter bruk av angrepille. Jeg er nå nærmere en uke over tiden, men føler meg ikke gravid (har to barn fra før så vet hvordan det føles).

Lurer litt på hvor vanlig det er at angrepillen slår feil... Vær gjerne anonym de som ønsker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222639-noen-som-har-blitt-gravid-med-angrepille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Angst!

...og den var positiv!! Herregud! Trodde det omtrent skulle være umulig ettersom jeg tok angrepillen etter 12 timer. Å nei å nei, nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Dette var sjokk, var så sikker på at den ville være negativ, men skulle liksom bare ta en test for å være sikker. Tenker jo på om foster har tatt skade av pillene og nå... huff..

...og den var positiv!! Herregud! Trodde det omtrent skulle være umulig ettersom jeg tok angrepillen etter 12 timer. Å nei å nei, nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Dette var sjokk, var så sikker på at den ville være negativ, men skulle liksom bare ta en test for å være sikker. Tenker jo på om foster har tatt skade av pillene og nå... huff..

Barnet mitt er helt velskapt... Slapp helt av for det!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...